Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از حمایت وزارت بهداشت از دانشگاه در سال‌های اخیر بخصوص بحران زلزله که خدمات مناسبی به مردم ارایه شد، تقدیر می‌کنیم.

او گفت : در دو دوره گذشته آمادگی لازم برای خدمت به زایرین اربعین انجام شد، اما توفیق میزبانی حاصل نگردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود: امسال با بازگشایی قطعی مرز، از اردیبهشت ماه، جلسات کاری برای آمادگی میزبانی اربعین صورت گرفت و در قسمت فوریت‌ها و اقدامات پیش بیمارستانی، تامین پایگاه‌های امدادی، بیمارستان‌های صحرایی و بیمارستان‌های منطقه و آمادگی بیمارستان‌های مسیر، مهیای خدمات درمانی و بهداشتی به زایرین هستیم.

او افزود: حدود یک‌هزار نفر نیرو در خدمات سلامت اربعین از سیزدهم‌مهرماه فعالیت می‌نمایند.

مرادی گفت: مرکز جامع بهداشتی درپایانه مرزی خسروی، مرکز جامع خدمات سلامت در خسروی و‌شهرستان‌های میزبان آماده ارایه خدمت هستند.

او گفت: اعتبارلازم برای ذخیره سازی و تامین دارو، اختصاص داده شده و پوشش لازم تامین دارو در منطقه انجام خواهد شد.

مرادی افزود: در حوزه پشتیبانی فعالیت‌های چشمگیری شروع شده و امکانات رفاهی نیرو‌های عملیاتی تامین و برنامه ریزی اعزام اعضای هیات علمی، دستیاران و دانشجویان به منطقه انجام شده است.

او افزود: برخی زیرساخت‌های سلامت در سال‌های گذشته تامین شده است، اما امکانات زیرساختی نیازمند تقویت می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/د

حمایت وزارت بهداشت از دانشگاه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»