Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسعود بهرام نژاد  دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت : به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی (ع) ۱۴۰ هکتار پارکینگ در محدوده مرز خسروی آماده شده است.

او گفت : مسئولیت خدمات دهی در مرز خسروی به شهرداری‌های منطقه ۱۳ تهران و شهرداری کرمانشاه واگذار شده است که تاکنون این ۲ نهاد در منطقه مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: از شهرداری منطقه ۱۳ تهران خواسته ایم که با امکانات و خودرو‌های بیشتری در خسروی مستقر شود که این نهاد اکنون در حال افزایش تجهیزات خود است.

بهرام نژاد به فراهم بودن امکانات در مرز خسروی برای تردد زائران اشاره و گفت: مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی (ع) کاملا آماده است و مردم می‌توانند برای سفر به کربلای معلا از این مرز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:آمادگی تمام امکانات رفاهی برای تردد زائران اربعین/ هیچ گونه مشکل امنیتی در مرز خسروی نداریم

مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه گفت: امنیت کامل در ۲ طرف مرز خسروی برقرار است و هیچ مشکلی برای تردد زائران اربعین حسینی مشاهده نمی‌شود.

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه، وضعیت بهداشت مرز خسروی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان، در حال افزایش چشمه‌های سرویس بهداشتی در محدوده مرز است.

 

 

انتهای پیام/د

آمادگی مرز خسروی برای تردد زائران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس و طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده برای ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم، رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک است، علاوه بر فراخوان پلیس راهور از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت می‌گیرد یا با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

کریمی اضافه کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را شناسایی و تفکیک و به قید فوریت اقدامات لازم را برای ترخیص آن‌ها به صورت جداگانه اجرایی کند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ثبت شود.

کد خبر 747738

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود