Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:14:19 GMT

هشت هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۴۵۳

هشت هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت زنی در جاده اشتهارد به قزوین به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
 سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: پس از بررسی مدارک توسط ماموران این یگان مشخص شد، راننده بدون مجوز حمل سوخت برای انتقال هشت هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: با انتقال کامیون به مرکز انتظامی و تشکیل پرونده و دعوت از کارشناس شرکت نفت، پس از بررسی دقیق‌تر، سوخت تحویل شرکت نفت شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی گردید.
۷۳۸۹*۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت استان قزوین پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس