Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-25@01:55:03 GMT

سدی بزرگ به نام "خسیف" مقابل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۴۷۶

سدی بزرگ به نام 'خسیف' مقابل پرسپولیس

به گزارش"11نیوز"؛ از ساعت 20:00 امروز پرسپولیس در ورزشگاه محممد بن زاید شهر ابوظبی در مقابل الجزیره امارات قرار می‌گیرد. این بازی، بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 است. قضاوت این بازی بر عهده هیرویوکی کیمورا از ژاپن است. پرسپولیس به عنوان صدرنشین از گروه C به این مرحله صعود کرد و الجزیره به عنوان تیم دوم گروه A به این مرحله رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در حالیکه امتیازش با امتیاز الغرافه یکی بود و حتی نسبت به تیم قطری تفاضل کمتری هم داشت. اما معیار AFC در چنین شرایطی بازی‌های رودررو است و به این ترتیب الجزیره به جای الغرافه در رده گروه قرار گرفت و صعود کرد.الجزیره در این فصل تیم چندان قدرتمندی نیست. آن‌ها لیگ امارات را با رده هفتمی به پایان بردند. در آسیا در گروه‌شان 9 گل زدند و 9 گل خوردند. نکته مهم اما اینکه به رغم خوردن 9 گل در 6 مسابقه درو‌ازه‌بان بسیار خوبی دارند. علی خسیف دروازه‌بان این تیم تنها بازیکن از منطقه آسیاست که در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن هقته انتخاب شده است. او در هفته چهارم مسابقات و با درخشش در بازی برگشت مقابل تراکتورسازی در تبریز توانست این عنوان را از آن خودش کند.آن بازی با تساوی یک بر یک تمام شد. خسیف با چند سیو باور نکردنی و شگفت انگیز اجازه نداد دروازه تیمش بیشتر از یک بار باز شود. در آن بازی مشخص شد که الجزیره مدافعان و خط دفاعی خوبی ندارد اما دروازه‌بان این تیم قدرتی فراتر از تیم دارد و نقطه اتکای بازیکنان محسوب می‌شود. بازیکنان پرسپولیس اگر امروز می‌خواهند از امارات با دست پر برگردند باید در زدن ضربات آخر دقیق و مطمئن عمل کنند. چون خسیف روی ضربات معمولی تسلیم نخواهد شد. این نکته‌ای است که برانکو باید به بازیکنانش گوشزد کند. برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ قهرمانان آسیا ، برانکو ایوانکوویچ ، الجزیره امارات ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ الجزیره امارات 11نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد