Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:28:35 GMT

سرپرست فرمانداری "کنگان" معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۴۹۳

سرپرست فرمانداری 'کنگان' معرفی شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری کنگان عصر امروز با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر برگزار شد.

در این مراسم در حکمی از سوی استاندار بوشهر سیدعلی پاک‌نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کنگان معرفی و از زحمات ۲۰ ماهه فتح‌اله نوروزی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی پاک‌نژاد پیش از این فرماندار گناوه بوده است.

استاندار بوشهر در این مراسم  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: برای ایجاد فضایی با نشاط در سال تحصیلی جدید همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس ضروری است.

عبدالکریم گراوند یکی از رسالت‌های مهم فرمانداران برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها دانست و تاکید کرد: وزارت کشور در برگزاری انتخابات رسالت و وظیفه سنگینی بر عهده دارد که در این راستا فرمانداران نقش مهم و تاثیرگذاری در این عرصه دارند.

استاندار بوشهر از برگزاری جلسه آموزشی فرمانداران در زمینه انتخابات خبر داد و تصریح کرد: همه فرمانداران استان بوشهر در جلسه آموزشی تخصصی در عرصه انتخابات به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

گراوند فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را خدمتگذاری دانست و عنوان کرد: همانگونه که امام راحل تاکید داشتند که به من بگویند خدمتگذار بهتر است تا رهبر، این مهم نشان دهنده این است که همه باید در خدمت رسانی به جامعه و مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

او با تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی در جامعه و شهرستان‌ها تصریح کرد: تنها راه موفقیت در همه عرصه‌ها وحدت، همدلی و انسجام مسئولان، روحانیون، مردم و آحاد مختلف جامعه است که خوشبختانه این مهم در همه شهرستان‌های استان بوشهر متبلور است.

استاندار بوشهر بزرگترین سرمایه مسئولان را خدمت صادقانه به مردم دانست و تاکید کرد: تحقق مطالبات مردم باید در سرلوحه برنامه مسئولان و فرمانداران قرار بگیرد چراکه فلسفه تشکیل حکومت اسلامی خدمتگذاری به مردم و توجه به درخواست‌های آنان است.

گراوند با اشاره به جنگ تحمیلی اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: در این شرایط باید همه آحاد جامعه با همدلی و اتحاد در رفع مشکلات جامعه در حوزه‌های گوناگون به خصوص در عرصه معیشتی و اشتغال‌زایی تلاش کنند.

اوبا بیان اینکه امروز سه فرماندار در استان بوشهر تغییر کرد گفت: سه فرماندار شهرستان‌های گناوه، کنگان و دشتستان امروز معرفی و امسال پرونده تغییر فرمانداران استان بوشهر بسته شد.

انتهای پیام/م

پاک نژاد سرپرست فرمانداری کنگان شد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری ظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت فیبر نوری در استان بوشهر گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: نشستی با استاندار بوشهر و مدیران اپراتورها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل شد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این نشست و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری‌ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارائه کنند.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه ۱ شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، در خصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت شد.

خوانساری گفت: در بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان و طی نشستی با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران انجام شد.

وی بیان کرد: حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

کد خبر 6086684

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد