Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@13:22:54 GMT

بررسی و تحلیل احادیث «دوازده مهدی» در نشستی علمی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۵۲۰

بررسی و تحلیل احادیث «دوازده مهدی» در نشستی علمی

به گزارش ایکنا، در ادامه سلسله جلسات نشست‌های سید مرتضی ویژه برادران «بررسی و تحلیل احادیث دوازده مهدی؛ با تأکید بر انحصار امامان(ع) به دوازده نفر» برگزار خواهد شد. در این نشست علمی حجت‌الاسلام محمدحسین فیض اخلاقی از ساعت 17:30 تا 19:30 در سالن نشست‌های کتابخانه آیت الله گلپایگانی در قم سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا قم گلپایگانی سیدمرتضی نشست روایات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عظمت ۱۲فروردین برای مردم تحلیل و تبیین شود.

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عظمت ۱۲فروردین برای مردم تحلیل و تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در جلسه هماهنگی یوم‌الله ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس بیان کرد: ۱۲ فروردین روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده که به دلایل متعدد آنگونه که باید برای مردم تشریح و تبیین نشده است.
شاهرخی در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف جنگ نرم خاطرنشان کرد: تلاش برای تحریف ادیان و آیین‌های آسمانی سابقه‌ای طولانی دارد به گونه‌ای که دامنه‌ی تحریف ها باعث شد که امروز از انجیل و تعالیم آسمانی آن چیزی باقی نمانده است.
امام‌جمعه خرم آباد ادامه داد: امروز صهیونیست‌ها با اشغالگری در منطقه و ارتکاب جنایات متعدد سعی دارند آیین اسلام را نیز همچون مسیحیت تحریف کرده و حتی وارونه جلوه دهند.
وی تصریح کرد: به همین دلیل همه مسلمانان جهان باید با تمام توان و هوشیاری کامل در برابر این نقشه شوم آنها ایستادگی کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم ۱۲فروردین و روز جهانی قدس افزود: همه مردم باید در بزرگداشت این برنامه‌ها احساس مسئولیت کرده و در میدان‌ حاضر شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهارت‌های پرتقاضا در بازار کار آینده
  • حل و فصل جنایات در فضا بررسی می‌شود
  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • قطع امید بایدن از دولت نتانیاهو در غزه + فیلم
  • تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • (ویدیو) تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • تحلیل سهام برکت ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ارتباط فقر با پیری زودرس مغز
  • عظمت ۱۲فروردین برای مردم تحلیل و تبیین شود.
  • تحلیل روند بازار سرمایه ۶ فروردین