Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:55:11 GMT

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۶۲۳

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تغییر کرد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حکم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه تغییر کرد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام رئیسی در راستای ادامه تغییر و تحولات در دستگاه قضایی، طی حکمی، حسن درویشیان را به عنوان رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشور منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشیان در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم این خبر را تأیید کرد و گفت که برنامه‌های خود را به حجت‌الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه ارائه کرده است.

درویشیان پیش از این به عنوان مدیرکل بازرسی استان خراسان رضوی مشغول فعالیت بود.

ناصر سراج از مرداد سال 92 ریاست سازمان بازرسی کل کشور را عهده‌دار بود.

معاون حقوقی قوه قضاییه تغییر کرد

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رئیس قوه قضائیه سیدابراهیم رئیسی سازمان بازرسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه سیدابراهیم رئیسی سازمان بازرسی رئیس قوه قضائیه سیدابراهیم رئیسی سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، ۳۶ میلیون لیتر بنزین معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 و بند (ک) تبصره 11 قانون بودجه سال 1402 کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از 29 آزادراه در دست بهره برداری، 24 آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و 5 آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

وصول 119 همت از بیت‌المال با ورود سازمان بازرسی

بنابراین گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسائل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود 36 میلیون لیتر بنزین (معادل 12000 میلیارد ریال) و 17 میلیون لیتر گازوئیل (معادل 5600 میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاشهای صورت گرفته دست اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • راهکار‌های سند تحول قوه قضائیه برای رفع مشکل غیرمتقن بودن آرا و تصمیمات قضایی
  • نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن
  • جعفرزاده: نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن /مردم دارند له می شوند، آخر مگر این میز چقدر ارزش دارد؟!