Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:03:13 GMT

داوید دخیا: فکر 350 بازی برای یونایتد را نمی‌کردم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۶۵۵

داوید دخیا: فکر 350 بازی برای یونایتد را نمی‌کردم

داوید ده خیا، سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد مدعی شد اهداف بزرگی در این باشگاه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، داوید ده خیا، دروازه بان اسپانیایی با منچستریونایتد امروز قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کرده و گزینه ای برای تمدید این قرارداد به مدت یک سال دیگر وجود دارد. داوید دخیای 28 ساله در سال 2011 به یونایتد پیوست و تاکنون 367 بار برای شیاطین سرخ بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوید دخیا در زمان حضور در اولدترافورد، لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ اروپا و سوپرجام را بدست آورده است.

 

 

داوید دخیا بعد از تمدید قرارداد خود گفت: "هشت سال فوق العاده را در این باشگاه گذراندم و داشتن فرصتی برای ادامه فعالیت در منچستریونایتد یک افتخار واقعی است. وقتی به یونایتد آمدم هرگز تصور نمی کردم بیش از 350 بار برای این باشگاه بازی کنم. حالا آینده من مشخص شده است و تنها هدفم این است که به این تیم کمک کنم تا آنچه را که اعتقاد داریم می توانیم کسب کنیم را بدست آورده و دوباره با هم قهرمان شویم.

 

من به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم می خواهم  از هر راهی که بتوانم برای کمک به بازیکنان جوان استفاده کنم تا آنها بدانند که بازی کردن در یونایتد به چه معناست. من هنوز احساس می کنم می توانیم به عناوین بیشتری برسیم و معتقدم که منچستریونایتد می تواند بر اساس سنت موفقیت همیشگی باشگاه دوباره قهرمان شود. تعهد می دهم رفتار هواداران که در روزهای تلخ و شیرین کنار من بودند را جبران کنم."

داوید دخیا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داوید دخیا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!

همشهری آنلاین: در این شرایط است که باشگاه دست بالا را دارد و می‌تواند درصورت تمدید قرارداد، یک‌چهارم مبلغ قرارداد سرمربی هلندی را کم کند. آخرین شانس تن‌هاخ صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد است و ناکامی در این مسیر، اختیار کسر قرارداد را به باشگاه خواهد داد. او سال2022 به باشگاه آمد و قراردادی 3ساله امضا کرد. نه‌تنها تیم او در لیگ برتر موفقیت‌های چشمگیری نداشته که حتی صعود دوباره به فینال جام‌حذفی هم با انتقادهایی همراه بوده است. آنها تیم دسته‌اولی کاونتری‌سیتی را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی در ضربات پنالتی شکست دادند اما پیش از آن، در طول بازی 3بر صفر جلو بودند و در 20دقیقه آخر برتری‌شان را از دست دادند.پ

این نخستین‌بار نیست که تیم تن‌هاخ چنین عملکرد غافلگیرکننده‌ای در لیگ داشته و به همین‌خاطر است که بخشی از مالکان منچستر یونایتد، حتی گزینه‌های جانشینی او را هم بررسی می‌کنند. از میان آنها می‌توان به گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس، روبرت دی‌زربی سرمربی برایتون و تامس فرانک سرمربی برنتفورد اشاره کرد. با این حال، این نظر تمام باشگاه نیست و تن‌هاخ 54ساله، همچنان شانس تمدید را دارد. اما این تمدید، درصورتی که تیم به لیگ قهرمانان صعود نکند، با کاهش 25درصدی قرارداد همراه خواهد بود. این یعنی احتمالا قرارداد 9میلیون پوندی (11.2میلیون دلاری) سالانه او، تا 6.75میلیون پوند پایین خواهد آمد.

کد خبر 847089 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی تیم منچستر یونایتد لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد