Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر صنعت نفت به استقبال برگزاری نودمین دربی پایتخت رفت. این دومین پیروزی سرخپوشان با سرمربی آرژانتینی در لیگ نوزدهم است.

به گزارش مهر، آخرین دیدار از هفته سوم نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ امروز دوشنبه بین تیم های پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین کنعانی زادگان(۵۷) برای پرسپولیس گل زد.

پرسپولیسی ها در حالی گام در این دیدار گذاشتند که در هفته دوم برابر تراکتور تن به شکست داده بودند. از سوی دیگر کالدرون چند تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود که شامل حضور رادوشوویچ، کنعانی زادگان، انصاری و جونیور در ترکیب اصلی می شد.

نیمکت نشینی سیدجلال حسینی پس از مدتها یکی از اتفاقات ویژه شروع این دیدار بود.

هر چند پرسپولیسی ها تلاش کردند در نیمه اول دروازه حریف آبادانی را خیلی زود باز کنند اما حملات آنها زهر لازم را نداشت و تا ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی حتی یک موقعیت جدی و خطرناک هم روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

در ادامه بازی هم پرسپولیس نمایشی بهم ریخته و بدون تاکتیک خاص داشت و بازیکنانش در میانه میدان اکثر توپ ها را از دست دادند. در دقیقه ۴۳ خطایی که شجاع خلیل زاده روی خط محوطه جریمه یک کارت زرد برای او داشت. این ضربه را طالب ریکانی به زیبایی زد که رادوشوویچ با مهارتی ویژه توپ را با یک دست گرفت تا در نهایت نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم کالدرون دست به تعویض زد و وحید امیری را به جای بشار رسن وارد زمین کرد تا روند تهاجمی تیمش بهتر شود. این تغییر تاثیر خودش را گذاشت و پرسپولیس در نیمه دوم متفاوت تر از نیمه اول عمل کرد و صاحب موقعیت های بیشتری برای گلزنی شد.

در دقیقه ۵۷ خطایی که پشت محوطه جریمه صنعت نفت نصیب پرسپولیس شد را محمدحسین کنعانی زادگان با شوتی نه چندان محکم به سمت دروازه نفت زد که اشتباه دروازه بان حریف باعث شد توپ از زیر دست او عبور کند و به تک گل سرخپوشان منجر شود.

بعد از این گل پرسپولیس بازهم صاحب موقعیت هایی شد اما در خط حمله علی علیپور نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشت و نتوانست در چند موقعیت خطرساز شود.

در دقایق پایانی صنعت نفت برای زدن گل تساوی تلاش زیادی کرد اما دفاع خوب پرسپولیس این اجازه را به آنها نداد تا به خواسته شان برسند.

پرسپولیس با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. صنعت نفت هم چهار امتیازی باقی ماند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس درس عبدالکریم در چپ پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، عبدالکریم حسن در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست و با اینکه به خاطر پنجره بسته و دیر صادر شدن آی تی سی بعد از دو بازی بیرون نشستن در ترکیب اصلی سرخ‌ها به میدان رفت. 

عبدالکریم  که از قد و قامت مناسبی بهره می برد و اصلا شبیه مدافعان چپ قبلی تیم‌های داخلی نیست در مدل فوتبالش هم به گونه‌ای عمل می‌کند که هر حرکت او در فاز حمله می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد. 

اتفاق ویژه در مدل فوتبال عبدالکریم آنجاست که او بعد از پیشروی در زمین حریف و حرکت پا به توپ اصراری برای پیش بردن توپ تا حوالی باکس هجده قدم حریف ندارد و بعد از عبور از خط نیمه با دید بالا و قدرت بازی‌سازی بالا یکی از هافبک‌های میانی، وینگرها یا مهاجم تیم که موقعیت بهتری دارد را صاحب توپ می‌کند. 

عبدالکریم که قدرت شوتزنی بالایی هم دارد پشت محوطه جریمه بعضا در موقعیت مناسب اقدام به شوتزنی می‌کند و اصراری برای سانتر کردن و پیش رفتن تا نزدیک خط عرضی و کات بک ندارد. 

این مدل بازی عبدالکریم برای مدافعان چپ جوان فوتبال ایران می‌تواند یک کلاس درس جالب باشد و نگرش آنها را نسبت به موفقیت در این پست تغییر دهد. 
البته عبدالکریم در فاز دفاع به اندازه حمله قدرتمند نیست و بعضا در دوئل‌ها در مناطقی پرریسک توپ از دست می‌دهد.

دیگر خبرها

  • کلاس درس عبدالکریم در چپ پرسپولیس
  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • برد شیرین ایران برابر ترکمنستان/ جشن صعود با طلسم‌شکنی تیم ملی
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم