Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA)، مدیرکل امور آمریکا در وزارت خارجه کره شمالی امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که احتمالاً ظرف چند هفته آینده مذاکرات کاری با آمریکا آغاز خواهد شد.

بر اساس اعلام این رسانه، این مقام کره شمالی در این خصوص گفت: بحث درباره خلع سلاح اتمی کره شمالی زمانی امکانپذیر خواهد بود که تهدیدات و موانعی که امنیت نظام ما را در معرض خطر قرار داده و توسعه ما را با مانع روبرو کرده است، کاملاً رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: تبدیل مذاکرات کره شمالی-آمریکا به فرصتی برای تسریع بحران، کاملاً به آمریکا مرتبط خواهد بود.

این در حالیست که روزنامه «جونگانگ ایلبو» کره جنوبی پیشتر به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نامه‌ای که ماه میلادی گذشته (آگوست) خطاب به دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا نوشت؛ از وی برای سفر به پیونگ یانگ دعوت کرد.

مذاکره میان طرفین از بعد از نشست هانوی (ویتنام) به دلیل عدم تفاهم درباره نحوه رفع تحریم‌ها به بن‌بست خورد حال آنکه کره شمالی خواستار از سرگیری گفتگوهای جامع تا اواخر ماه میلادی جاری (سپتامبر) شده و طرف مقابل هم مایل به مذاکره طی سال میلادی جاری است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا

مدیر اف.بی.آی نسبت به وقوع یک حمله احتمالی تروریستی در خاک این کشور هشدار داده است.

به گزارش ایسنا، کریستوفر رای، مدیر اف.بی.آی گفت، این نهاد به شدت نگران وقوع یک حمله هماهنگ شده احتمالی علیه آمریکاست.

به نقل از شبکه خبری ان.بی.سی، وی توضیح داد چنین حمله‌ای شاید با آنچه در روسیه توسط داعش خراسان رخ داد، شبیه باشد.

حمله به سالن کنسرت کروکوس در مسکو به تاریخ ۲۲ مارس سال جاری میلادی به کشته شدن ۱۴۴ نفر انجامید که مرگبارترین حمله تروریستی در ۲۰ سال گذشته در مسکو بود.

کریستوفر رای پیشتر در مورد افزایش تهدیدات تروریستی ابراز نگرانی کرده بود و در اوایل ماه جاری میلادی به گروهی از مجلس نمایندگان گفته بود که تهدید تروریستی فعلی بالاترین چیزی است که می‌تواند در زندگی حرفه‌ای خود به یاد داشته باشد.

وی افزود: «وقتی به پیشنه‌ام در این شغل نگاه می‌کنم، به سختی می‌توانم به یاد بیاورم که چنین تهدیدهایی علیه امنیت عمومی و امنیت ملی تا به این شدت بوده باشد.»

بر اساس شهادت کریستوفر رای در این گروه، اف.بی.آی ۴۰۰۰ تحقیق مرتبط با تروریستم بین‌المللی در پایان سال مالی ۲۰۲۳ انجام داده است.

مدیر اف.بی.آی به ان.بی.سی گفت که تهدید تروریستی برای آمریکا در پی عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • ببینید | احتمالا ظرف ۱۵ روز آینده ابلاغ می‌شود
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • آغاز اصلاح مسیر طایقان به قم در هفته‌های آینده