Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:17:18 GMT

کالدرون: وظیفه ما در داربی پیروزی است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۹۱۴

کالدرون: وظیفه ما در داربی پیروزی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ۳۰ دقیقه پایانی بازی با صنعت نفت خوب بازی کردیم و این فوتبال مدنظر من است.

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: خیلی خوب بازی کردیم. اگر گل نزنی، گل می‌خوری. بعد از زدن گل نخست، موقعیت‌های دیگری داشتیم که استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌بینید که پیروزی در بازی‌های لیگ برتر مقابل هر تیمی سخت است. فکر می‌کنم در ۳۰ دقیقه پایانی خوب بازی کردیم. این فوتبال مدنظر من است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم و وظیفه ما کسب پیروزی بود. در داربی هم همین وظیفه را داریم. مطمئنا کسب پیروزی ارزشمندتر از هر چیزی است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس گابریل کالدرون لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو