Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:28:14 GMT

استانداری بوشهر در ارتقای بیمارستان کنگان همت بیشتری کند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۹۳۹

استانداری بوشهر در ارتقای بیمارستان کنگان همت بیشتری کند

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه الماسی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان مرکز جنوب استان بوشهر است که اگر در دیگر شهرستان‌ها کمبودهایی وجود داشته باشد چشم امید مردم به شهرستان کنگان است که امیدوارم استاندار در ارتقای بیمارستان کنگان همت بیشتری کنند.

وی تصریح کرد: اکنون در مراسم تکریم فرمانداری نشستیم که باانصاف نیروی صادق و همراه و با تعامل است که در این چهار سالی که در خدمت آن بودیم مردم از آن به نیکی یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الماسی افزود: انتخاب سید علی پاک‌نژاد به‌عنوان فرماندار کنگان که یکی از فرزندان لایق جنوب استان است، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بابیان اینکه مردم صاحبان انقلاب هستند و باید برای آن‌ها ارزش و احترام قائل باشیم و هر مسئولی که سمت می‌گیرد نباید از خدمت به مردم دریغ کند گفت: خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در برخی جاها مد شده است که تا مردم از مسؤولین انتقاد کنند می‌گویند که مردم اطلاع ندارند.

کد خبر 4720415

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان کنگان سکینه الماسی استانداری بوشهر ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ پروژه بااولویت/۱۲۰۰ هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری گفت: با قدردانی از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران با سنگ‌های ابابیل بر سر مستکبران و نظام‌های استکباری شوریدند و عزت نظام اسلامی را به جهان نشان دادند ما نیز در میدان عمل برای رضایت مردم تلاش خواهیم کرد.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه با مردمی سازی امور در شهرستان ساری به دنبال توسعه و پیشرفت در تمامی شئون هستیم و با اشاره به تداوم خدمت بی منتِ نهضت خدمات رسانی آسفالت روستایی با الگوی جهادی در دولت مردمی سیزدهم در سطح شهرستان ساری اظهار کرد: با کمک مردم و همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی در طی دوسال اخیر ۱۰۰ روستا آسفالت شده است.

وی از شکل‌گیری ستاد تحقق شعار سال در فرمانداری ساری خبر داد و با اشاره به اینکه تقویتِ تولید ملی، شاخصه اصلی تحقق شعار سال و اقتصاد مردمی بال اساسی حکمرانی مردمی می‌باشد افزود: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

فرماندار مرکز مازندران ضمن اشاره به اینکه عملیات سلحشورانه وعده صادق توسط سپاه سرافراز انقلاب اسلامی نشان داد که زوال قطعی رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل بیش از پیش نزدیک شده است گفت: جنایت بزدل مآبانه این خبیثان در به شهادت رساندن سردار زاهدی و جمعی از همرزمانش نیز اوج حقارت، خفت و پستی این رژیم را گواهی می‌دهد.

رئیس شورای اداری شهرستان ساری گفت: راهبرد همه مسئولان شهرستانی در سال‌جاری تسریع، تکریم و تسهیل کار مردم با دقت، سرعت و وسعت و استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی برای رسیدن به ساری تماشایی است.

محمدعلی نوبخت به نقش اجتماعی مردم در گره‌گشایی اقتصادی اشاره کرد و افزود: از ظرفیت دانشگاهیان، دانش‌بنیان‌ها برای تحقق شعار سال مدنظر رهبری بهره‌گیری می‌کنیم.

فرماندار ساری ادامه داد: همچنین نقش بانوان در عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در کنار گفتمان مدنیت اقتصادی و مادرانگی به عنوان راهبرد سال جاری محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه برای هر فصل برنامه‌های مفصلی برای بهره برداری و افتتاح پروژه‌های نیمه تمام خواهیم داشت افزود: افتتاح دو پروژه تفریحی، گردشگری و زیر ساختی تا پایان فصل بهار در شهرستان ساری انجام خواهد شد.

وی اجرای ۱۸ پروژه اولویت‌دار (از جمله پارک شهید نوبخت، قطعه دوم جاده ساری-تاکام، مخزن آب شرب باغ کرمانی، پل تا پل و زباله سوز) را از دیگر برنامه‌های مهم در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و افزود: تمام پروژه‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

فرماندار مرکز استان به نیروگاه زباله‌سوز به عنوان مهم‌ترین پروژه زیست محیطی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: این پروژه باید در زمان مقرر به پایان برسد البته بسیج سازندگی در زباله سوز به تعهد خود عمل کرد.

۱۲۰۰ هکتار به فضای سبز شهرستان اضافه می‌شود

وی به پارک جنگلی ۱۲۱۰ هکتاری شهید نوبخت در مرکز استان اشاره کرد و فاز نخست این پروژه نیز رو به پایان است و با اتمام این پروژه ۱۲۱۰ هکتار به سرانه فضای سبز افزوده می‌شود و ساری در ردیف ۱۰ شهر فضای سبز قرار می‌گیرد.

نوبخت به حوزه گردشگری اشاره کرد و از دهیاران و بخشداران خواست تا نسبت به تصرف اراضی ملی و جنگل‌خواری توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار مرکز استان به مناسبت‌های پیش رو از جمله روز معلم و روز کارگر اشاره کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست نسبت به برگزاری این مراسم موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خواست تا برای اجرای برنامه‌های اردیبهشت مقاومت همچون گذشته پای کار این ستاد باشند.

کد خبر 6083653

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد
  • مشگین‌شهر جزو ۴۰ شهرستان هدف شورای عالی جهاد سازندگی
  • اداراتِ دارای پروژه حفاری، نباید موجب نارضایتی مردم شوند
  • اجرای ۱۸ پروژه بااولویت/۱۲۰۰ هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند