Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمانشاه گفت : با سفر‌های دوسال گذشته به کرمانشاه و بررسی عملکرد استان تایید می‌کنم که اقدامت دانشگاه در سیل و زلزله در همه زمینه‌ها درخشان و فوق العاده بود.

او گفت : علی رغم مشکلات قبلی، استان کرمانشاه اکنون با روی گشاده به استقبال زوار می‌رود و این ارزش بزرگی است و باید آن را تقویت‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسی افزود: برنامه ریزی‌های زیادی برای برنامه اربعین انجام شده است و در کنار این زحمات، برکات و‌معنویات این زیارت موجب حل مشکلات می‌شود.

او افزود: وزیر محترم بهداشت امروز، برای کمک به منطقه در بحث راهپیمایی اربعین اعلام آمادگی کردند.

رییسی گفت: با توجه به اینکه برنامه اربعین مستمر خواهد بود، پیش بینی طولانی مدت و ایجاد زیرساخت‌های پایدار و ثابت برای موضوع اربعین باید در نظر گرفته شود.

او گفت: با توجه به احتمالات و مسایل متفرقه، پیش بینی‌های دقیق برای طراحی الگوی خاص این منطقه باید انجام پذیرد.

رییسی افزود: لازم است تفکیک وظایف و‌تعیین‌تکلیف خدمات و‌نیازمندی‌ها چه در داخل مجموعه و چه در میان ادارات دیگر صورت گیرد.

او افزود: مراقبت بهداشتی، ارجاع و اقدامات مناسب در منطقه اولویت اصلی ما است و در این زمینه باید بیشتر تلاش کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در سیل و زلزله فوق العاده بود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت