Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: خیلی خوب بازی کردیم. اگر گل نزنی، گل می‌خوری. بعد از زدن گل نخست، موقعیت‌های دیگری داشتیم که استفاده نکردیم. می‌بینید که پیروزی در بازی‌های لیگ برتر مقابل هر تیمی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم در ۳۰ دقیقه پایانی خوب بازی کردیم. این فوتبال مدنظر من است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم و وظیفه ما کسب پیروزی بود. در داربی هم همین وظیفه را داریم. مطمئنا کسب پیروزی ارزشمندتر از هر چیزی است.

او درباره داربی تهران گفت: داربی بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند.

کالدرون درباره سهم ۱۰ درصدی هواداران پرسپولیس از سکوهای ورزشگاه آزادی در داربی، اظهار کرد: هر تصمیمی که بگیرند، قابل احترام است.

او درباره نیمکت نشینی سید جلال حسینی در این بازی گفت: همان‌طور که کنعانی‌زادگان در بازی‌های اول نیمکت نشین بود، حسینی هم امروز روی نیمکت نشست. کنعانی هم ملی پوش است. من سه مدافع وسط فوق العاده دارم. همیشه امکان حضور بازیکنان خوب روی نیمکت وجود دارد. خوشحالم که تیم کاپیتانی دارد که در همه حال پشت تیم است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش گئورگی گولسیانی، جواهر گرجستانی پرسپولیس در طول این فصل، ویلی سانیول، ستاره اسبق بایرن را که اکنون هدایت گرجستان را برعهده دارد، مجاب کرد که او را به تیم ملی فرا بخواند.

گولسیانی درست در زمانی به تیم ملی گرجستان برگشت که کشورش برای تاریخ سازی به دو پیروزی نیاز داشت و آن را نیز به دست آورد.

در بازی قبلی، گرجستان با دو گل لوکزامبورگ را شکست داد و حریف یونان شد. در بازی با یونان در حالی که گولسیانی روی نیمکت حضور داشت پس از تساوی بدون گل، یاران گئورکی با نتیجه ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

این پیروزی باعث شد گرجستان برای اولین بار در تاریخ خود به رقابت‌های یورو راه پیدا کند. احتمالا با ادامه درخشش گولسیانی در پرسپولیس، سرخ‌ها می‌توانند در این رقابت مهم اروپایی نیز نماینده داشته باشند.

حالا گئورگی گولسیانی با برپایی یک جشن بزرگ آماده بازگشت به ایران و حضور در ترکیب پرسپولیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم