Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها همچنین اذعان کرد اندی رابرتسون مصدومیتی جدی ندارد.

طرفداری- فردا شب (سه شنبه) در چارچوب اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های لیورپول و ناپولی در کشور ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از این دیدار بیان کرد:

هرگز در چنین وضعیتی نبوده ام که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی اروپا به مصاف تیمی بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی دانم چ می شود ولی باور دارم که ناپولی انگیزه بسیاری خواهد داشت و این به دلیل قهرمانی ما در فصل گذشته نیست. وقتی ما در پیش فصل برابر هم قرار گرفتیم، آنچلوتی به من یک بطری نوشیدنی داد و روی آن یک امضا با پیام تبریک نوشت. آنها سال گذشته در مرحله گروهی در آخرین دیدار برابر ما حذف شدند و برایشان جالب نبود. بنابراین آنها در بالاترین سطح انگیزه برابر ما قرار خواهند گرفت.

سرمربی لیورپول اضافه کرد:

ناپولی واقعا تیم قدرتمندی است. آنها همچنین تنها تیمی هستند که در حال حاضر باید نگران شان باشیم زیرا حریف بعدی ما هستند و ما کاملا آگاهیم که آنها بالاترین کیفیت را دارند و بنابراین بازی سختی برایمان خواهد بود. آنالیز ناپولی برایمان خیلی جذاب بود زیرا گل های زیادی از آنها دیدیم. آنها چند گل خوردند ولی گل های زیادی به ثمر رساندند و به همین دلیل می دانیم کار سختی پیش رو داریم. بنابراین باید به به اندازه کافی خوب باشیم تا روبروی آنها نتیجه بگیریم و این تنها چیزی است که در حال حاضر نگران آن هستم.

کلوپ در مورد وضعیت مصدومیت دیووک اوریگی تصریح کرد:

آخرین خبر در مورد دیووک این است که مصدومیتش جدی نیست. انتظار داریم او یک الی دو هفته بیرون باشد ولی این مسئله به این بستگی دارد که او چگونه با درد پای خود کنار می آید. به هر حال این موضوع جدی نیست. او فقط کمی درد حس می کند ولی خوب خواهد شد.

مربی آلمانی در مورد وضعیت اندی رابرتسون ادامه داد:

اندی با ما امروز تمرین نکرد و باید ببینیم چه پیشم ی آید. البته موضوع جدی نیست. در مورد او محتاط بودیم ولی 100 درصد مطمئن نیستیم به بازی برابر ناپولی خواهد رسید یا خیر. باید ببینیم فردا در تست ها او چگونه است و سپس خواهیم دید چه پیش می آید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شایعات انتقال آرنه اسلات به لیورپول و جانشین این مربی پس از پایان همکاری یورگن کلوپ با لیورپول، پررنگ‌ شده است.

گفته می‌شود سرمربی فاینورد با مدیران لیورپول‌ که به دنبال جانشینی برای یورگن کلوپ هستند، مذاکره کرده است.

فرانک دی بوئر، مربی سابق تیم ملی هلند، درباره این پیشنهاد گفت:"این همکاری فوق العاده خواهد بود. البته این اتفاق برای مربیان هلندی، به خصوص برای اسلات، خیلی قابل توجه خواهد بود."

سرمربی سابق تیم ملی با تمجید از آرنه اسلات ادامه داد:"او خیلی خوب کار کرده است. اسلات نشان داده که می‌تواند یک تیم بسازد."

سیم دی یونگ نیز در استودیو ویاپلی از انتقال آرنه اسلات به لیورپول استقبال کرد:"فکر می‌کنم فاینورد و لیورپول هنوز تا حدودی مانند هم هستند. فاینورد کمی شبیه لیورپول هلند است و لیورپول فاینورد انگلیس است. این تصمیم انتقال خوبی خواهد بود. امیدواریم که تن‌هاخ نیز در یونایتد بماند و سپس دو مربی هلندی را مقابل یکدیگر ببینیم."

دیگر خبرها

  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست