Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@19:50:49 GMT

مطالبات گندمکاران استان کرمانشاه پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۱۲۹

مطالبات گندمکاران استان کرمانشاه پرداخت شد

ماشاالله ارویسی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: باتلاش مسئولان استان و حمایت های دولت از تولید ملی در سال رونق تولید، کل مطالبات گندمکاران استان که مازاد بر نیازشان را به مراکز خرید تضمینی دولتی تحویل دادند، پرداخت شد.
وی قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی را هزار و ۷۰۰ و هر کیلوگرم گندم دروم را هزار و ۷۷۰ تومان اعلام کرد و گفت: دولت تمام تلاش خود را بکار بست که به وعده خود مبنی بر پرداخت مطالبات کشاورزان عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارویسی، با قدردانی از تلاش استاندار و مجمع نمایندگان استان در راستای پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان، پیش بینی کرد؛ امسال میزان خرید تضمینی گندم در کرمانشاه به ۵۵۰ هزار تن افزایش یابد.
وی در پایان گفت: ۸۰ مرکز، هفت سیلوی دولتی، ۵۱ سیلوی بخش خصوصی و ۲۲ مرکز به صورت مباشر تعاونی و روستایی کار خرید گندم تضمینی را از کشاورزان انجام داده اند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا دارای ۹۴۵ هزار هکتار زمین زراعی و باغ است.
۳۲۰۹/‏۸۰۶۶ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گندم کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید ۳۹۹ هزار تن گندم در ایلام

حشمت عزیزان» روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۹۹ هزار تن گندم در استان تولید شده است که از این میزان گندم ۳۲۴ هزار تن به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی تولید گندم برای سال زراعی جاری در استان هم حدود ۳۹۹ هزار تن است، گفت: امسال تعدادی از مزارع گندم در دشت عباس و دهلران به دلیل بارش های رگباری در پایان سال دچار خسارت شده است اما انتظار می‌رود که همین میزان گندم در استان تولید شود.

مدیرکل جهادکشاورزی استان ایلام یادآور شد: خرید تضمینی گندم در استان از روز گذشته در استان با تشکیل ستاد برداشت غلات و کمیته خرید تضمینی گندم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این کمیته در تمام شهرستان های استان تشکیل شده است، گفت: قیمت تضمین خرید گندم در سال جاری ۱۷۵ هزار ریال است.

عزیزان یادآور شد: ۳۰ فروردین سال جاری به عنوان روز ملی گندم در تقویم نامگذاری شده است که در این راستا جشن استانی گندم در شهرستان دهلران برگزار می‌شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام با اشاره به آغاز خرید تضمینی کلزا در سطح استان، یادآور شد: تا کنون ۱۰ هزار تن گندم در سطح استان به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی تولید کلزا در استان برای سال جاری ۱۷ هزار تن است، ابراز کرد: سال گذشته ۶ هزار تن کلزا در استان تولید شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم
  • خرید تضمینی بیش از ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم در کرمانشاه
  • خرید بیش از ۲۴ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی تولید ۳۹۹ هزار تن گندم در ایلام
  • اصلاح قیمت خریدتضمینی گندم ضرورتی اجتناب ناپذیر است
  • فصل خرید تضمینی گندم بهترین فرصت برای تحقق شعار سال است
  • خرید بیش از ۲۴ ‌هزار تن گندم در خوزستان
  • برداشت بیش از ۲۳ هزار گندم در خوزستان