Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@13:23:37 GMT

مرگ دلخراش پسربچه ساله هشت ساله در استادیوم آزادی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۳۳۴

مرگ دلخراش پسربچه ساله هشت ساله در استادیوم آزادی

پس از دیدار امشب (دوشنبه) تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت های هفته سوم رقابت های لیگ برتر یک پسر بچه هشت ساله دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است.

اورژانس این خبر را تایید کرده است.

۴۷۴۷

کد خبر 1300261.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ورزشگاه عربستان ایالات متحده آمریکا آرامکو باشگاه پرسپولیس حسن روحانی لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال دونالد ترامپ قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، امروز در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط در نظر گرفته است. 

سرهنگ بهرام آبادی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا نمایند. 

او گفت: همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده نمایند. 

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان بیان کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی که در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا گردیده است لذا از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند. 

سرهنگ بهرام آبادی گفت: همچنین بمنظور کاهش ترافیک در این محدوده سایر رانندگان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری جهت تردد استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان
  • تصاویر پرشور میهمانان امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی | استادیوم پر از جمعیت شد
  • حال و هوای حاضران محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی + فیلم
  • امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد
  • (ویدئو) ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
  • آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • تا ساعتی دیگر محفل بزرگ قرآنی امام حسنی ها آغاز می شود
  • عکس/ آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟
  • در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید