Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@19:53:08 GMT

زلزله خسارتی در چهارمحال و بختیاری نداشت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۳۷۴

زلزله خسارتی در چهارمحال و بختیاری نداشت

ستار فرهادی تاکید کرد:‌ زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز مرز استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری را لرزاند.

وی افزود: این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین در نزدیک‌ترین نقطه به ونک اصفهان و بین سمیرم اصفهان و مالخلیفه چهارمحال و بختیاری رخ داد.

فرهادی تصریح کرد: این زلزله تاکنون خسارتی نداشته است و در صورت بروز خسارت‌های احتمالی گزارش آن به مردم و مسئولان ارسلاع‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: هم‌اینک گروه‌های امدادی و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری برای هرگونه نیاز احتمالی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

گفتنی است ،‌ زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۱۷:۲۶ عصر روز دوشنبه مرز استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با عرض جغرافیایی ۳۱.۴۵ و طول جغرافیایی ۵۱.۳۵ را لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین‌لرزه ونک و سمیرم اصفهان به ترتیب با فاصله ۹ و ۲۱ کیلومتر و مالخیفه چهارمحال و بختیاری ۱۹ کیلومتر بوده است.

مالخلیفه از توابع شهرستان لردگان در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.

46

کد خبر 1300052

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری حوادث غیر مترقبه زلزله عربستان ایالات متحده آمریکا آرامکو باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم حسن روحانی باشگاه استقلال دونالد ترامپ قوه قضاییه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت:  برای  امروز و فردا در نواحی شرقی استان، بارش‌های رگباری از شدت و مقدار بیشتری برخوردار هستند.
قطره افزود: طی این مدت وزش باد شدید لحظه‌ای انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • بهاباد امروز لرزید