Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:56:59 GMT

شاهزاده سعودی رئیس کنفدراسیون فوتبال عربی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۳۹۱

شاهزاده سعودی رئیس کنفدراسیون فوتبال عربی شد

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، کنفدراسیون فوتبال عربی روز دوشنبه اعلام کرد که شاهزاده عبدالعزیر بن ترکی الفیصل رئیس اداره کل ورزش عربستان، به ریاست کنفدراسیون فوتبال عربی انتخاب شد.

وی جایگزین هموطن خود، ترکی آل الشیخ شده است که ماه ژوئن گذشته از سمت خود استعفا کرد.

عبدالعزیز بن ترکی علاوه بر این، ریاست اداره کل ورزش و ریاست کمیته المپیک عربستان و نیز ریاست فدراسیون همبستگی ورزش‌های کشورهای اسلامی را  بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیا، تایید کرد پس از پایان دوران حرفه‌ای خود هیچ تمرینی نداشته و نوعی کسالت دارد که امیدوار است از آن رها شود.

بوفون 46 ساله در پایان فصل گذشته رسما دستکش‌های خود را آویزان کرد و به دوره حضور 2 ساله در پارما پایان داد. او 29 سال به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی کرد که در نوع خود قابل توجه بود.

تنها چند روز پس از اعلام خداحافظی از فوتبال، او نقش مدیر تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده گرفت و جانشین جانلوکا ویالی فقید شد. ایتالیا با هدایت لوچانو اسپالتی خود را برای مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان آماده می‌کند، جایی که در گروه B با اسپانیا، کرواسی و آلبانی روبرو خواهد شد.

آتزوری دو بازی دوستانه پیش از این مسابقات دارند که در 4 ژوئن با ترکیه و در 9 ژوئن با بوسنی روبرو خواهند شد. بوفون در مورد سلامت روحی و جسمی‌اش پس از پایان دوران حرفه‌ای خود گفت:"من عملاً 9 ماه است که هیچ تمرین و ورزشی انجام نداده ام چون احتمالاً از ورزش خسته شده بودم. من باید کمی عطش و تمایل به فشار فیزیکی به خودم را دوباره کشف کنم. فکر می‌کنم در چند ماه آینده، دوباره سعی خواهم کرد به آرامش برسم، اما فعلا نه. عجیب است چون 30 سال یا بیشتر همینطور تمرین می‌کردم و اکنون به نقطه‌ای از کسالت رسیده‌ام و می‌خواهم کمی انگیزه داشته باشم."

نقش مدیر تیم ملی ایتالیا؟

من رئیس هیات هماهنگی هستم، من حتی خانه خودم را کنترل نمی‌کنم، تصور کنید چه نقشی را می‌توانم ایفا کنم! اما من این نقش را دوست دارم و بسیار سرگرم کننده است. به عنوان یک فیلتر بین بازیکنان، مربی و محیط اطراف عمل می‌کنم و بعد از اینکه رئیس نیست، باید به جای رئیس عمل کنم.

جانشینی ویالی؟

خوشحالی بزرگی برای من به ارمغان آورده است‌ و او حتی قبل از جیجی ریوا در این موقعیت بود. بسیار خوشحالم چون با هر دوی آن‌ها رابطه نزدیکی داشتم. ایده گرفتن از آن‌ها مایه غرور بود، آن‌ها دو نمونه و شخصیت نمادین و اسطوره‌ای برای فوتبال و زندگی بودند‌. نمی‌خواهم از مسئولیتی که به من داده‌اند پشیمان شوند.

ایتالیا در یورو 2024؟

تیم از گروهی از بچه‌های جدی و متواضع تشکیل شده و خوشحالم که با آن‌ها در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت می‌کنم. به نظرم مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد، ما عملکرد بدی نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • بایدن: کشور‌های عربی آماده هستند اسرائیل را به رسمیت بشناسند
  • (تصاویر) رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟
  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز