Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز اورژانس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

او گفت : چهل و چهارمین سال تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی را گرامی داشته و ۲۶ شهریور روز اورژانس را به همکاران گرامی فوریت‌های پزشکی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود : نگاهی به گذشته اورژانس، سیر صعودی و قابل قبولی را از پیشرفت در این خدمت امدادی نشان داده و تحولات فراگیر، برنامه‌های اجرایی موثر، پروتکل‌های کارآمد و نیز تلاش ۲۴ ساعته مدیران و پرسنل متعصب و متخصص، این نهاد را به یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های حوزه سلامت بدل کرده و این بخش اکنون به عنوان سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث، فصل جدیدی از فعالیت‌های سازمان یافته و رو به ترقی خود را آغاز نموده است.

او افزود : برآورد تعداد موارد نجات جان انسان‌ها در محل حادثه، انتقال مجروحان به مراکز مختلف، آموزش‌های عمومی و مشاوره‌های به موقع را در طی چهل و چهار سال گذشته که نتیجه عشق به نجات انسان‌ها در این همکاران گرامی است را شاید نتوان محاسبه کرد، اما می‌توان لذت این جان بخشی و نجاتگری و رضایت و لطف خالق از فریادرسی به گرفتاران را احساس کرد.

مرادی گفت : دقت، سرعت، کارآمدی و عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه در چند سال گذشته، به ویژه در رخداد‌های مهیب طبیعی همچون زلزله و سیل تصادفات مکرر و تاثر آور جاده‌ای و حوادث شهری و خانگی و رشد روز افزون سوانح و بیماری‌ها و نیز مانور‌ها و آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل را می‌توان مطلوب ارزیابی کرد.

او گفت : لازم می‌دانم ضمن قدردانی از یکایک پرسنل سپید پوش و نجاتگر اورژانس، اظهار امیدواری نمایم روز به روز با آمادگی علمی و عملی بیشتر این عزیزان، رشد آگاهی جامعه، تجهیز بیشتر ناوگان اورژانس، اصلاح و بهینه سازی ساختار و توسعه خدمات، بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان و در بالاترین سطح، یاریگر مجروحان، مصدومان و مددجویان باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

رئیس دانشگاه علوم پزشکی روز اورژانس را تبریک گفت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان

  حبیب غزنوی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان اظهار کرد: این پایگاه از فروردین ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد و کارکنان عملیاتی آن در همین مدت بیش از ۸۰ ماموریت موفق را به ثبت رسانده اند که امروز شاهد افتتاح رسمی اولین پایگاه اورژانس بانوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه نخستین پایگاه اورژانس بانوان در استان سیستان و بلوچستان و پنجمین پایگاه اورژانس بانوان کشور است افزود: این پایگاه همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ در خدمت بانوان است که با ۴ کارشناس فوریت‌های پزشکی و پرستار فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گفته دکتر غزنوی؛ طبیعتاً در استان پهناور سیستان وبلوچستان وجود تنها یک پایگاه اورژانس ویژه بانوان پاسخگو نخواهد بود و در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک بر تعداد این پایگاه در استان بیفزاییم.
حمایت استانداری از ایجاد اورژانس بانوان
دکتر رضا شریفی؛ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار نیز در این مراسم گفت: با توجه به ضرورت و نیاز استان در راستای افزایش پایگاه‌های اورژانس بانوان، استانداری سیستان و بلوچستان با تمام توان نسبت به تامین آمبولانس و فضای فیزیکی به منطور ایجاد این پایگاه‌ها اعلام آمادگی کرده و پای کار خواهد بود. 
دکتر عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود که به طور میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها منجر به اعزام آمبولانس و عملیات امدادی می‌شود.
وی ادامه داد: متاسفانه حدود ۳۰ درصد تماس‌ها با اورژانس ۱۱۵ زاهدان را مزاحمت تلفنی شامل می‌شود که ضمن اتلاف وقت و هزینه، موجب می‌شود تا همکاران ما در خدمت رسانی به بیماران واقعی با مشکلات جدی مواجه شوند.
وی افزود: همه همکاران ما در اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تمام توان خود برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و جلب رضایت مردم در تمامی نقاط به کار گرفته و خالصانه تلاش می‌کنند که امیدواریم در این مسیر سربلند بوده و مورد عنایت خداوند قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان