Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:07:43 GMT

خرید موبایل با فروش دوقلوها

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۶۲۵

خرید موبایل با فروش دوقلوها

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ به تازگی مادری در چین به جرم فروش نوزادان دوقلوی خود دستگیر شد.  پس از انجام مراحل تحقیقات، پلیس فاش کرد که او نوزادان دوقلوی خود را به مبلغ ۶۵۰۰۰ یوان (۹، ۱۰۰ دلار) فروخته تا بدهی‌های خود را تسویه کند و برای خودش یک تلفن همراه جدید بخرد!

به گفته روزنامه چینی Ningbo Evening News، این زن که ۲۰ سال سن دارد، در سپتامبر سال گذشته اقدام به فروش فرزندان دوقلوی تازه متولد شده خود کرد، او پس از دستگیری دلیل این کار را «بی پول و داشتن بدهی» عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این  مادر بی عاطفه افزود که والدینش از بارداری زودهنگام او خشمگین بوده‌اند و از کمک به او در پرورش نوزادان خودداری کرده اند.

هنوز مشخص نیست که چگونه این مادر ۲۰ ساله،  موفق به پیدا کردن خریداران برای دوقلوهای یک ماهه خود شد، اما این روزنامه گزارش می‌دهد که پلیس فقط هنگام بررسی یک مورد مشابه، از این معامله با خبر شده است. پلیس فهمیده که این نوزادان دوقلو به دو زوج مختلف در ادو استان مختلف کشور چین، به قیمت ۶۵۰۰۰ یوان، چیزی بیش از ۹۰۰۰ دلار فروخته شده اند.

بیشتر بخوانید:

پیدا کردن جسد مفقود شده پس از ۲۲ سال به کمک گوگل مپس

۹ کشته و ۲۸ زخمی در برخورد مرگبار یک اتوبوس و کامیون

به سرقت رفتن توالت فرنگی طلا

کشف 2 هزار جنین در خانه یک پزشک !

قاتل ماهی ها دستگیر شد

مرد سالخورده در دادگاه: نمی‌خواستم پسر معتادم را بکشم!

خاکستر شدن جعبه‌های چوبی در آتش

کانکس کارگران در شمال شرق تهران طعمه آتش شد

درهای ترسناک مترو در کمین پرتاب مسافران

پدر نوزادان که گفته می شود حتی هنگام تولد آنها حضور نداشته است، تنها پس از شنیدن فروش آنها در مقر پلیس حاضر شد. این مادر سنگ دل به پلیس گفته است که پول فروش نوزادان را با پدر بچه ها تقسیم کرده است. او از سهم خود برای تسویه بدهی های بانکی خود و خرید یک تلفن هوشمند جدید استفاده کرده، همچنین پدر بچه ها بدهی های قمار خود را تسویه کرده است.

سرانجام پلیس موفق شد نوزادان را در استانهای مختلف چین ردیابی کند و هر دو را در کنار والدین ما قرار دهد. والدین غیرمسئول دستگیر شده‌اند و با حبس زیادی روبرو هستند. در زمان دستگیری، این والدین سهم خود از پول حاصل از فروش را خرج کرده بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول چین دلار موبایل یوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه

به گزارش پارس نیوز، سامانه خودنویس به نشانی khodnevis.mrud.ir از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده و به مرور انواع معاملات اجاره روی این سامانه بارگذاری و رفع ایراد شد.

۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف و مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره به سامانه جدید (سامانه خودنویس) ارجاع داده شدند.

این اقدام وزارت راه و شهرسازی مورد انتقاد برخی مشاوران املاک قرار گرفت که آن را نوعی تصدی‌گری دولت در حوزه اصناف و مشاغل می‌دانند.

با این حال هادی عباسی ـ معاون وزیر راه و شهرسازی بهمن سال گذشته گفت که با راه‌اندازی سامانه خودنویس، مشاوران املاک بیکار نمی‌شوند و امکان فعالیت برایشان فراهم است اما باید به نقطه‌ای برسیم که خدمات مشاوران املاک تخصصی شود و ارتقا یابد.

به تازگی نیز مهدی ساسانی ـ مدیر سامانه خودنویس گفته است: در برنامه است تا خردادماه امسال نسخه اولیه قرارداد خرید و فروش در این سامانه رونمایی شود.

سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات در سال ۱۳۸۸ تحت عنوان ایران املاک آغاز به کار کرد و همان زمان وزارت راه و شهرسازی سامانه را از وزارت صمت دریافت کرد و مکلف شد تا دسترسی مردم به کد رهگیری رایگان بدون مراجعه به مشاوران املاک و مستغلات را ایجاد کند. به مدت ۱۴ سال اقدام خاصی روی این سامانه ایجاد نشد و با آغاز به کار دولت سیزدهم با بررسی سامانه مقرر شد تا سامانه جدید راه اندازی شود. زیرا به روز رسانی سامانه املاک و مستغلات عملاً ممکن نبود.

در حال حاضر اگر ملکی در سامانه املاک و اسکان ثبت نشده باشد امکان استفاده از سامانه خودنویس را برای عقد قرارداد ندارد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • از فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها کنکور
  • کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک | ار فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان