Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:31:32 GMT

توزیع نه میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۷۷۴

توزیع نه میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جعفر ایمانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه میزان سوخت اختصاص یافته بخش کشاورزی هرساله براساس سطح زمین زیرکشت و تعداد ادوات کشاورزی سهمیه بندی می‌شود، افزود: امسال نه میلیون لیتر سوخت بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه این میزان سوخت بین سه هزار و ۸۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی توزیع شده است، افزود: از این مقدار ۶۰۰ لیتر برای تراکتور‌های کمتر از ۴۵ اسب بخار، دوهزار لیتر برای تراکتور‌های ۴۵ تا ۹۰ اسب بخار، یکهزار و ۶۰۰ لیتر برای ۱۲۰ اسب بخار و چهار هزار لیتر برای تراکتور‌های ۱۲۰ اسب بخار به بالا توزیع شده است.

ایمانیان، به سوخت دستگاه‌های کمباین نیز اشاره و تصریح کرد: سهمیه سوخت مورد نیاز کمباین‌ها هم براساس عملکرد آن‌ها توزیع می‌شود به طوریکه به ازای هر ۱۵ روز فعالیت، دوهزار لیتر سوخت به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه سهمیه سوخت ادوات کشاورزی برابر سال قبل است، افزود: امسال سوخت مورد نیاز این ادوات هر سه ماه یکبار با نرخ دولتی توزیع می‌شود و در زمینه تأمین سوخت مشکلی وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد اضافه کرد: کشاورزان برای دریافت سوخت مورد نیاز ادوات خود باید با همراه داشتن سند مالکیت دستگاه مورد نظر به نزدیکترین فروشگاه تعاونی روستایی محل زندگی خود مراجعه کنند.

در شهرستان مهاباد در حال حاضر سه هزار و ۶۰۰ دستگاه تراکتور، ۲۶۰ دستگاه ردیف کار، ۱۰۰ دستگاه کمباین و ۷۵۰ دستگاه دروگر وجود دارد.

انتهای پیام/ج

توزیع سوخت بین کشاورزان در شهرستان مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین

۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال روز پنجشنبه توسط ماموران انتظامی در شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام جزئیات این خبر افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

سردار «مهدی حاجیان» افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودروها و موتورسیکلت های توقیفی و همچنین محل های دپو، ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش سوخت های کشف شده ۱۶ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال است که در همین رابطه هفت نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی را از جمله مهمترین برنامه های اولویت دار پلیس عنوان کرد.

به گزارش ایرنا؛ بیش از ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق پارسال با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمانشاه/ کشف ۷۳ هزار و ۸۴۰ لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند