Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی روزدوشنبه در حاشسه بازدید از مناطق سیل زده پلدختر با بیان این مطلب به خبرنگاران ،اظهار کرد: در جاده پلدختر- خرم‌آباد دو کار بصورت موازی در حال انجام است؛ یکی ساخت جاده اصلی که برخی جاهای آن بر جاده قدیم منطبق است و برخی از جاده قدیم جدا می‌شود.

اوافزود: جاده جدید با استانداردهای خاص خود ساخته می‌شود که 44 کیلومتر راهسازی، چندین کیلومتر تونل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی تصریح کرد:  برآورد اعتبار برای این پروژه 800 میلیارد تومان است که قطعه اول این پروژه آغاز شده و قرارگاه در حال انجام کار است.

او گفت: به دنبال بهسازی جاده موجود هستیم تا عبور و مرور محلی را جواب دهد و البته جاده‌ای نیست که نیازهای اصلی شهر پلدختر را پوشش دهد.

خادمی با بیان اینکه در طول این مسیر چندین پل وجود دارد که جداگانه برای آنها با پیمانکار قرارداد خواهیم بست،خاطر نشان  کرد: امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده کارهای قابل انجام جاده را انجام دهیم.

به گفته استاندار لرستان  80 واحد در معمولان داریم که زمین برای آنها وجود نداشت که 22 واحد در پایین پیدا کردیم تا کار احداث را انجام دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش جاده زمین سیل خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج‌گیری تقاضای نفت در بخش جاده‌ای تا سال ۲۰۴۰

بانک گلدمن ساکس پیش‌بینی کرد تقاضای جهانی نفت در بخش جاده‌ای تا سال ۲۰۳۲ با ۵درصد افزایش به حداکثر ۵۰ میلیون بشکه در روز می‌رسد، ضمن اینکه افزایش تعداد خودروها، مانع کاهش تقاضای جهانی نفت در این بخش تا سال ۲۰۴۰ خواهد شد.

به گزارش شانا، به‌نقل از هفته‌نامه بررسی تحولات بین‌المللی انرژی و تغییر اقلیم مدیریت کل امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، بانک سرمایه‌گذاری آمریکایی گلدمن ساکس پیش‌بینی کرد افزایش تقاضای جهانی نفت در بخش جاده‌ای، پس از رسیدن به اوج خود در سال ۲۰۳۲، تا سال ۲۰۴۰ کاهش مصرف نفت به ازای هر خودرو را جبران می‌کند و به همین دلیل در سطح ۴درصد بیشتر از تقاضای سال ۲۰۲۳ ثابت باقی خواهند ماند، اما از سال ۲۰۴۰ به بعد روند تقاضای جهانی این بخش کاهش خواهد یافت.

این بانک انتظار دارد تفاوت‌های زیادی در زمان به‌اوج‌رسیدن تقاضای نفت در کشورهای مختلف وجود داشته باشد.

این بانک در مطلب خود آورده است که ۱.۷ میلیارد خودرو در سطح جاده‌های جهان، ۴۷درصد از تقاضای جهانی نفت در سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داده است و مصرف بنزین حدود نیمی از تقاضای نفت بخش جاده‌ای را تشکیل می‌دهد.

گسترش خودروهای برقی جدید که به‌عنوان خودروهای باتری و پلاگین هیبریدی شناخته می‌شود (نه هیبریدی‌های سنتی)، اکنون بر تقاضای جهانی نفت تأثیر می‌گذارد.

این بانک انتظار دارد افزایش خودروهای برقی جدید و افزایش کارآیی موتورهای احتراق داخلی باعث کاهش ۶۵درصدی مصرف نفت در هر خودرو (تا ۲۸۵ گالن در سال) تا سال ۲۰۴۰ شود.

بانک گلدمن انتظار دارد تا سال ۲۰۴۰ تعداد خودروهای جهان از خودروهای برقی جدید ۶۰درصد افزایش یابد.

براساس پیش‌بینی این بانک، تقاضای نفت بخش جاده‌ای در بازارهای نوظهور، به‌استثنای چین، تا سال ۲۰۴۰ روبه‌رشد خواهد بود. این افزایش تقاضا تقریباً کاهش مداوم در کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (اوئی‌سی‌دی) و به‌زودی در چین را جبران خواهد کرد که انتظار می‌رود تقاضای نفت بخش جاده‌ای این کشور در سال ۲۰۲۵ به اوج برسد.

طبق نظر بانک گلدمن ساکس، زمان به‌اوج‌رسیدن تقاضای نفت جاده‌ای می‌تواند از سال ۲۰۲۵، تا پس از سال ۲۰۴۰ تحت مسیرهای جایگزین برای رشد اقتصادی و گسترش خودروهای برقی در کشورها متفاوت باشد. درعین‌حال، رشد تقاضای نفت برای تولید محصولات پتروشیمی و سوخت جت قوی‌تری خواهد بود.

از نظر مقایسه، سناریوی پایه گلدمن ساکس درباره رشد ثابت تقاضای نفت جاده‌ای، از پیش‌بینی آژانس بین‌المللی انرژی بیشتر بوده و پیش‌بینی‌های اداره اطلاعات انرژی آمریکا و سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) کمتر است.

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • اوج‌گیری تقاضای نفت در بخش جاده‌ای تا سال ۲۰۴۰
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند