Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما ۳ امتیاز با ارزشی را گرفتیم. بعد از بدشانسی که در بازی قبلی گریبانگیر ما شد در این دیدار توانستیم خوب بازی کنیم و بازیکنان با غیرت و با همه توان کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه هواداران خود تشکر می‌کنیم و ممنون هستیم که با اینکه بازی در وسط هفته برگزار شد ما را تنها نگذاشتند.

در روز تعطیل از حمایت بیشتر هواداران برخوردار خواهیم بود 

او ادامه داد: انتظار اینکه استادیوم پر شود را نداشتیم، اما سازمان لیگ هم باید همکاری داشته باشد چرا که تیم پرطرفداری هستیم و انتظار داریم بازی‌های روز تعطیل ما بیشتر از این‌ها باشد. به هر حال ورزش فوتبال نیاز به هوادار دارد و همه دنیا هزینه می‌کنند تا تعداد تماشاگران را بالا ببرند و ما این پتانسیل را داریم و اگر در روز تعطیل بازی‌های ما بگذارند حمایت بیشتری از هواداران را شاهد خواهیم بود چرا که اکثر آن‌ها شاغل هستند و نمی‌توانند به بازی‌های وسط هفته برسند. همین تعداد تماشاگری که به ورزشگاه آمدند را از آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم بازی‌های بعدی هم تیم خود را تنها نگذارند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ سرخپوشان با پیروزی به مصاف شهرآورد رفتند

باید به بازیکنان ملی پوش همانند بیرانوند احترام گذاشته شود 

خلیلی درباره اینکه محرومیت بیرانوند حاشیه ایجاد کرد و محرومیت ۲ جلسه‌ای تبدیل به یک جلسه شد، گفت: به نظرم این موضوع تمام شد و بهتر است زیاد درباره اش صحبت نکنیم. به هر حال یک اتفاقی رخ داد و باید فرهنگ سازی در شهر‌های مختلف  هم صورت بگیرد. اگر قرار باشد چند هزار نفر به خانواده یک بازیکن توهین کنند در آن صورت بازیکن هم واکنش نشان می‌دهد و ما و افرادی که نظر می‌دهند باید جای آن بازیکن خود را قرار بدهیم. صبر هواداران حریف باید بالا برود و یک مقدار به بازیکن حریف با احترام بیشتری برخورد کنند و همگی هموطن هستیم و این جوانان آینده این مملکت تضمین می‌کنند و اکثر آن‌ها ملی پوش هستند و باید به آن‌ها احترام گذاشته شود. بیرانوند با قدرت به ورزشگاه آمد و تمرین کرد و این صحبت‌هایی که از زبان او زدند را قبول ندارم و علیرضا با انگیزه است و با همه توان برای تیم ملی کشورمان و تیم پرسپولیس تلاش می‌کند.

او درباره اینکه محرومیت بیرانوند به یک جلسه تعلیق یافت، بیان کرد: به هر حال تصمیم گرفتند که محرومیت بیرانوند یک جلسه باشد و اگر شما دوست دارید به ۲ جلسه افزایش بدهیم.

اجرای قانون ۹۰ به ۱۰جذاب خواهد بود 

خلیلی درباره اینکه قانون ۹۰ به ۱۰ قرار است در دربی پایتخت اجرا شود، گفت: اگر در بازی رفت دربی پایتخت این قانون اجرا نشود ما هم در بازی برگشت این کار را انجام نمی‌دهیم. این قانون باید در هر ۲ بازی رفت و برگشت انجام شود و لذت زیادی دارد. هر تیم باید میزبانی خود را تجربه کند و به نظرم اجرای این قانون جذاب خواهد بود. البته این موضوع نیاز به برنامه ریزی دارد و ما هنوز یک مقدار بر سر بلیت فروشی مشکل داریم و از هواداران خود تشکر می‌کنم که از طریق سایت بلیت تهیه کردند و همکاری لازم را انجام دادند. ما نیاز به حمایت ۲ جانبه از هواداران و شرکت توسعه و تجهیز داریم که انشالله روز به روز مشکلات مرتفع شود و هواداران راحت‌تر به استادیوم بیایند.

او درباره اینکه به هوادارانی که بلیت نداشتند اجازه حضور در ورزشگاه را ندادند، گفت: ما به هواداران خود گفته بودیم که بدون بلیت حضور پیدا نکنند. خدا را شکر اکثر آن‌ها گوش کردند و بلیت تهیه کردند و خرید بلیت کمک مالی است و تیم را شارژ مالی می‌کند.

بیشتر بخوانید: نحوه اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی مشخص شد

انتهای پیام/    

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود

در صورت کشیده شدن بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی، شاید علیرضا بیرانوند به بازی بیاید.

طرفداری |  احتمال حضور علیرضا بیرانوند در سفر پرسپولیس به اراک وجود دارد، اما این دروازه‌بان باتجربه بازی در مرحله حذفی جام حذفی مقابل آلومینیوم را از دست خواهد داد.

بیرانوند که پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، بازی‌های اخیر پرسپولیس را از دست داده بود، با وجود تلاش برای رسیدن به دیدار مقابل آلومینیوم، در نهایت نتوانست مجوز بازی از سوی کادر پزشکی باشگاه را دریافت کند.

با این حال، گفته می‌شود علیرضا بیرانوند تمایل زیادی به همراهی تیمش در سفر به اراک دارد و حتی در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، خواهان حضور در درون دروازه پرسپولیس به جای امیررضا رفیعی است.

هنوز مشخص نیست که بیرانوند چه زمانی به میادین باز خواهد گشت، اما حضور او در کنار سایر بازیکنان پرسپولیس در سفر به اراک، می‌تواند روحیه این تیم را برای عبور از این مرحله از مسابقات افزایش دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود