Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@13:39:49 GMT

کالدرون: بازی ۳۰ دقیقه اول تیمم را می‌پسندم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۸۱۰

به گزارش تسنیم، گابریل کالدرون پس از برتری بک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت گفت: خیلی خوب بازی کردیم. اگر در این بازی‌ها گل نزنی، به مشکل می‌خوری. وقتی گل اول را زدیم، فرصت‌های دیگری داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: می‌بینید که بردن در لیگ برتر مقابل هر تیمی سخت است. امروز در 30 دقیقه اول بازی خوبی ارائه کردیم و این همان فوتبالی است که من می‌پسندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس در این خصوص که پیروزی در آستانه دربی خیلی مهم است، تصریح کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم و وظیفه ما بود که پیروز شویم. این وظیفه همیشه بر عهده ماست و در دربی هم همینگونه خواهد بود. مطمئناً این برد بهتر از هر نتیجه دیگری بود.

کالدرون درمورد دربی تهران که روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: مطمئناً جشن خیلی بزرگی خواهد بود. امیدوارم کل ورزشگاه پُر شود و بتوانیم هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی در مورد اجرای قانون 90 به 10 درصد تقسیم تماشاگران دو تیم در این مسابقه اظهار داشت: ما مشکلی با هر تصمیمی که می‌گیرند، نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد عدم استفاده از سیدجلال حسینی در این مسابقه گفت: کنعانی‌زادگان هم در بازی‌های اول روی نیمکت نشست و بازیکن تیم ملی محسوب می‌شود. ما سه دفاع وسط فوق‌العاده داریم. تغییراتی در ترکیب ایجاد می‌کنیم و این ترکیب‌ها را برای رسیدن به فوتبال مد نظرم امتحان می‌کنم. همیشه بازیکنان خوبی هستند که ممکن است روی نیمکت بنشینند. خوشحالم تیمم کاپیتانی دارد که وقتی به میدان می‌رود یا نمی‌رود، باروحیه و در کنار تیم است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس فحش خورد و دربی را برد

ژوزه مورایس در روزی که برای نخستین بار در نقش جهان فحش و دشنام شنید، دربی را از همشهری‌اش برد و فعلا از حکم اخراج فرار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

دیگر خبرها

  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • عکس باورنکردنی از اسکوربرد دربی کوچک تهران
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • سپاهان برنده دربی اصفهان
  • هوادار قدیمی سپاهان: 45 سال است هوادار این تیمم؛ داوری باعث این وضعیت شده! / فیلم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود