Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:03:06 GMT

روایت اینستاگرامی واعظی از سفر روحانی به ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۸۲۷

روایت اینستاگرامی واعظی از سفر روحانی به ترکیه

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمود واعظی در اینستاگرام نوشت: برای شرکت در پنجمین نشست سران جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن روند آستانه برای حل بحران سوریه؛ در آنکارا هستیم.

وی افزود: دکتر روحانی صبح امروز دوشنبه دیداری خصوصی و همچنین در قالب هیاتهای عالیرتبه دو کشور با آقای اردوغان رئیس جمهوری ترکیه داشت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن و تقریبا با همان کیفیت با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو انجام شد و سپس هر سه سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در نشست سه جانبه حاضر شدند.

واعظی با اشاره به بیست و هفتمین کمیسیون مشترک همکاریهای ایران و ترکیه گفت: از آنجا که بیست و هفتمین کمیسیون مشترک همکاریهای ایران و ترکیه فردا و پس فردا در آنکارا با حضور اعضای کمیسیون برگزار می شود؛ وزرای همراه و سایر افراد از هر فرصتی برای مذاکره با همتای ترک خود و مرور آخرین وضعیت همکاریها و احتمالا رفع موانع گفتگو می کنند.

وی با تاکید بر اینکه این مذاکرات که در سطوح عالی صورت می گیرد، اظهار داشت: در کنار فعالیت پرفشار و جدی کارشناسان دو کشور که در قالب پنج کمیته تخصصی از صبح امروز آغاز شد؛ نوید بخش تصمیمات خوب و تحرک بیشتر در روابط اقتصادی دو کشور و نتیجه بخشی افزونتر کمیسیون بیست و هفتم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران و ترکیه بحران سوریه ترکیه جمهوری اسلامی ایران روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، امروز (سه شنبه)آغاز شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز در این باره اعلام کرد: نیروی دریایی سوریه با همکاری یگان روسیه، رزمایش مشترک نیروهای دریایی را در پایگاه (طرطوس) آغاز کردند.

این منبع افزود: تمرینات مشترک سوریه و روسیه شامل عملیات دریایی، عملیات تیراندازی و شلیک هوایی برای پاسخ به حملات متخاصم است.

هدف این رزمایش گسترش تعامل میان نیروهای مسلح دو کشور و افزایش موفقیت اقدامات ضدتروریستی مشترک آنهاست.

روسیه و سوریه چند ماه پیش نیز یک رزمایش مشترک با حضور نیروها و پدافند هوایی با هدف بالابردن آمادگی خود برای مقابله با حملات هوایی دشمن، انجام دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز بزرگترین رزمایش دریایی ترکیه آغاز بزرگترین رزمایش دریایی آمریکا و ژاپن

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • هدفگذاری تهران_اسلام آباد برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری 
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان 
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی