Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:12:24 GMT

جنایت خونین مسافر فرانسه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۸۹۵

جنایت خونین مسافر فرانسه در تهران

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عزیز ۲۵ ساله که در فرانسه زندگی می‌کرد، هنگام سفر به ایران در بیست و ششم بهمن سال ۹۷ طی درگیری با یکی از دوستانش به نام فهیم، وی را با یک ضربه چاقو کشت و روز بعد بازداشت شد. وی همان ابتدا ادعا کرد ناخواسته دست به این جنایت زده است.

بیشتر بخوانید: انهدام باند زورگیری دختر ۲۰ ساله

رهایی از قصاص
در حالی که قرار بود او در دادگاه محاکمه شود توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دادگاه
عزیز دیروز در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی برای عزیز درخواست مجازات کرد.

سپس عزیز روبه روی قضات ایستاد و گفت: من از بچگی همراه خانواده ام به فرانسه رفتم و در آن جا بزرگ شدم. اما چون بیشتر اقوام و دوستانم در ایران بودند برای دیدن آن‌ها با گرفتن ویزای سه ماهه به ایران آمدم. من در مهمانی که دوستانم برگزار کرده بودند شرکت کردم و آن جا مشروب خوردم. اما یک باره حالم بد شد و خون بالا می‌آوردم که دوستانم تصمیم گرفتند مرا به خانه دوست صمیمی ام فهیم ببرند.

وی ادامه داد: من سوار ماشین فهیم شدم، اما در بین راه دوستانم تصمیم شان را تغییر دادند وخواستند مرا به خانه پسر خاله یکی از دوستانم ببرند که مخالفت کردم و از ماشین فهیم پیاده شدم.

عزیز گفت: من کاپشنم را از تنم در آوردم و سیگار و چاقویی را که در جیب کاپشنم داشتم در دست گرفتم. قصد داشتم پیاده قدم بزنم، اما فهیم و دوستانم پیاده شدند تا مرا بار دیگر سوار ماشین کنند.

آن‌ها می‌گفتند نمی‌خواهند با این حال تنهایی در خیابان راه بروم. سپس با من درگیر شدند و در آن کشمکش نمی‌دانم چاقو چطور به گردن فهیم برخورد کرد.

وی ادامه داد: فهیم دوست صمیمی ام بود، او و خانواده‌اش می‌دانند من واقعاً قصد کشتن او را نداشتم. مرگ فهیم یک اتفاق تلخ بود.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: بعد از درگیری با فهیم به خانه عمویم رفتم و صبح روز بعد عمویم گفت فهیم جان سپرده است که از شنیدن این ماجرا شوکه شدم. من می‌خواستم به فرانسه برگردم که پلیس به سراغم آمد و بازداشت شدم.

وی ادامه داد: من در ۱۱ سالگی پدرم و در ۱۶ سالگی مادرم را از دست دادم. سابقه بیماری روانی دارم و حال و اوضاع روانی خوبی ندارم. به همین دلیل خانواده فهیم حاضر شدند با دریافت دیه از قصاص گذشت کنند. من همیشه شرمنده آن‌ها هستم و بخشش آن‌ها را فراموش نمی‌کنم.
بنابه این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه وقوع تیراندازی در آمریکا | جشن خیابانی، خونین شد + فیلم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیشب در حادثهٔ تیراندازی در یک جشن خیابانی در شهر «ممفیس» ایالت تنسی آمریکا ۲ تن کشته و دست‌کم ۱۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

کد خبر 846005 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی ایالات متحده آمریکا حوادث جهان

دیگر خبرها

  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • یک جنایت و چند روایت؛ بالاخره چه کسی میرزا کوچک‌خان را کشت؟
  • تصاویری از لحظه وقوع تیراندازی در آمریکا | جشن خیابانی، خونین شد + فیلم