Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دیدار شب گذشته تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان پسربچه هشت ساله یکی از دکه دار‌های ورزشگاه آزادی به دلیل برخورد با داربست‌های پشت گیت‌های این ورزشگاه و برق گرفتگی فوت کرد.

قدرت الله سیف، مدیر مجموعه ورزشی آزادی این حادثه تلخ را به گردن پیمانکار ورزشگاه انداخته و اعلام کرده است فوت این پسربچه ارتباطی به نصب گیت‌های الکترونیک ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پیروزی پرسپولیس قربانی ۸ ساله گرفت

پیکر آن مرحوم اکنون در بیمارستان شماره ۲ است و از طرفی قاضی کشیک هم با حضور در محل حادثه مشغول ارزیابی است تا از این طریق مقصران احتمالی معرفی شوند.

برنامه فوتبال برتر این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بجستان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۳ جاده روستای مزار، امدادگران از پایگاه امداد و نجات شهید مرتضی فرقانی شهرستان بجستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی قاسمی افزود: این حادثه که ساعت ۱۰:۳۰ امروز رخ داد، یک مصدوم داشت که پس از انجام عملیات رهاسازی با همکاری آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد اما با وجود انجام عملیات احیا، این جوان ۲۱ ساله جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش