Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیعهد بحرین در سفر به آمریکا قرارداد خرید اولین سامانه دفاع موشکی پاتریوت از آمریکا را امضا کرد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولیعهد بحرین دوشنبه شب با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دیدار کرد.

وی در این دیدار و در کنفرانس خبری گفت که قرارداد خرید اولین سامانه دفاع موشکی پاتریوت از آمریکا امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر شرکت «ریتان» اعلام کرده بود که بحرین توافق نامه‌ای را برای به دست آوردن سامانه دفاع هوایی، موشکی پاتریوت با ارتش آمریکا امضا کرده است.

شرکت ریتان اعلام کرده که سامانه یکپارچه دفاع هوایی، موشکی پاتریوت، بحرین را برابر موشک‌های بالستیک، کروز و هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین محافظت می‌کند. این شرکت به جزئیات بیشتر این قرارداد از جمله مبلغ و تعداد این سامانه‌ها اشاره‌ای نکرده است.

انتهای پیام/.

R36486/P/S8,90,1128/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی اردیبهشت ماه امضا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدی درباره آخرین وضعیت زباله سوز ۶ هزار تنی گفت: با توجه به اینکه تاکنون در کشور نمونه مشابهی از نظر فنی و یا به لحاظ ظرفیتی موجود نبوده و نمونه مورد بحث اولین پروژه زباله سوز با مقیاس بزرگ در سطح کشور است؛ در مسیر فرایند مطالعات و طراحی پروژه با پیچیدگی‌های فنی زیادی روبرو شدیم.

وی افزود: در همین راستا با به کارگیری متخصصین ذیربط و با دعوت از شرکت‌های پیمانکار این حوزه، کارشناسان و مدیران ارشد سازمان مدیریت پسماند جلسات متعددی به منظور هماهنگی و بررسی فنی مباحث پیرامون احداث پروژه برگزار شد که نتایج خوبی حاصل و با بررسی، تحلیل و جمع‌بندی نهایی، پیش قرارداد پروژه در اردیبهشت ماه به امضا طرفین خواهد رسید.

محمدی در خصوص مزایای استفاده از این روش گفت: مدیریت پسماند به روش زباله‌سوزی از بهترین روش‌های متداول کاهش دفن زباله در دنیاست که از مزایای آن می‌توان به تولید انرژی برق، تولید مصالح ساختمانی با استفاده از خاکستر حاصل و درنهایت کاهش آلودگی‌های زیست محیطی علی‌الخصوص آلودگی محیط با شیرابه اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: مجموع پسماند تولیدی شهر تهران و شهرهای اطراف مثل باقرشهر و حسن‌آباد بعد از فرایند پردازش روزانه (تفکیک پسماند خشک) حدود ۶ هزار تن است که با به‌کارگیری زباله‌سوز، موضوع شیرابه و دفن زباله در مجتمع پردازش آرادکوه به پایان خواهد رسید و آغاز فصل جدیدی در بهبود وضعیت زیست محیطی شهر تهران خواهد بود.

کد خبر 6084067 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • مذاکرات السودانی در آمریکا درباره خرید بالگرد و سامانه پهپادی
  • امضا پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در اردیبهشت ماه
  • پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی اردیبهشت ماه امضا می‌شود
  • تنها سلاح