Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@17:32:04 GMT

بیش از ۶۴ تن پشم شیشه به کشور وارد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۰۸۹

بیش از ۶۴ تن پشم شیشه به کشور وارد شد

خبرگزاری میزان- بر اساس آمار گمرک در سال ۹۷ بیش از ۶۴ تن پشم شیشه از کشور‌های مختلف وارد کشور شده است. تاریخ انتشار: 02:12 - 26 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۱۷۶ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی سال ۹۷ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۶۴ تن پشم شیشه از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس واردات این حجم پشم شیشه به کشور، ۶۷ هزار و ۹۴۶ دلار از کشور خارج کرد که بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۷۵ میلیون و ۶۷۶ هزارو ۱۵۶ ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است.
لازم به ذکر است که این حجم از پشم شیشه ۳ کشور از جمله جمهوری کره، ایتالیا و ترکیه وارد ایران شده است.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پشم شیشه واردات ترکیه گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی در گفتگوی تلفنی با باشگاه خبرنگاران جوان از انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا در کشور خبر داد و گفت: راه اندازی این گمرک تخصصی از خواسته‌های مهم بخش خصوصی و تجار استان در جلسه سال گذشته شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی بود که با تلاش‌های صورت گرفته و موافقت معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران تحقق یافت.

خالد جنگجو ادامه داد: ایجاد رویه واحد در انجام تشریفات گمرکی، توجه دقیق به ارزش محصولات خاص، جلوگیری از بیش و کم‌اظهاری و اعمال دقیق‌تر کنترل‌های لازم از مزایای گمرکات تخصصی است.

به گفته ناظر گمرکات آذربایجان غربی، پیشتر نیز گمرکات ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در آذربایجان‌غربی، به عنوان گمرک تخصصی در بخش‌های اقتصادی از جمله گل‌وگیاه، چای، فرش دستبافت، پسته، فرآورده‌ها و مشتقات نفت و گاز، تابلو‌های برق، برد‌های الکترونیکی، انواع ترانسفورماتور، خودرو و پارچه بودند.

آذربایجان غربی دارای ۹ گمرک بوده و یکی از مهمترین استان‌های صادراتی کشور با ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک به شمار می‌رود و سالانه صد‌ها هزار دستگاه کامیون صادراتی و وارداتی از مرز‌های استان وارد یا خارج می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • افزایش ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی در مرز ایران وترکیه 
  • آمار ترسناک از قربانیان دخانیات در ایران
  • هشدار درباره تزریق بوتاکس‌های خارجی
  • حجت الاسلام رییسی وارد اسلام‌آباد شد
  • استقبال پاکستان از رئیس جمهور ایران؛ رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • اطلاعیه روابط عمومی راه آهن؛ هیچ قطار تجاری ترانزیتی از سوی کشور افغانستان وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • ارز خودرو کجا رفت؟