Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@07:24:52 GMT

انتقاد ترامپ از سیاست‌های رئیس بانک مرکزی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۱۵۸

به گزارش فارس، دقایقی پیش ترامپ با توئیتی که رئیس فدرال رزرو آمریکا را خطاب قرار داده اعلام کرد:« قیمت تولید کننده در چین به واسطه و دستکاری ارزش یوآن توسط چین به بیشترین میزان سه سال گذشته رسیده است و محرک‌های مالی در این کشور دو برابر شده است.آیا فدرال رزرو اینها را نمی‌بیند؟ آیا فدرال رزرو در این بازی نیست؟ دلار تقویت شده است و این اصلا برای صادرات آمریکا مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ بهره بالاست و تورمی هم وجود ندارد.»

از ماه‌های گذشته همواره بین ترامپ و جرومی پاول رئیس فدرال رزرو‌ آمریکا بر سر میزان نرخ بهره بحث و مذاکره است.

نرح بهره در آمریکا حدود 8 سال نزدیک به صفر باقی مانده بود تا در این دوره جانت یلن رئیس پیشین فدرال رزرو در 4 دوره متوالی و هر بار 25 صدم درصد افزایش یافت.

اکنون جرومی پاول رئیس جدید فدرال رزرو که توسط خود ترامپ تعیین شده  ترامپ بارها خواسته نظرات خود را بر سیاست‌های این بانک القا کند.

جرومی پاول نرخ بهره را در 8 مرداد 25 صدم درصد کاهش داد اما ترامپ به دنبال نرخ بهره منفی در این کشور است نرخ بهره در آمریکا اکنون در محدوده 2 تا 2.25 است اختلاف بین ترامپ و رئیس فدرال رزرو آمریکا بر سر نرخ بهره شدت گرفته که در برخی مواقع از طریق ترامپ به باد انتقاد می‌گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ترامپ رئیس بانک مرکزی بانک مرکزی آمریکا آرامکو عربستان اردوغان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • طلا دوباره از جا برخاست
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • (ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد