Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@09:18:23 GMT

توقیف 6 محموله پارچه قاچاق و دستگیری 5 متهم!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۱۷۴

توقیف 6 محموله پارچه قاچاق و دستگیری 5 متهم!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار حیدر عباس زاده گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، مأموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس پیشگیری شهرستان هندیجان، با اقدامات تخصصی طی 24 ساعت 6 دستگاه خودروی وانت پراید حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از 6 خودروی توقیفی 191 طاقه پارچه فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباس زاده با بیان اینکه در این رابطه 5 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، تصریح کرد: یک متهم نیز متواری و دستگیری آن در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده بالغ بر 4 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی با هرگونه فعالیت سودجویان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان پلیس آگاهی قاچاق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد فردی با حک ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: مأموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند و دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از گاراژ متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

سردار هداوند از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

کد خبر 6081208

دیگر خبرها

  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر