Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:20:14 GMT

ترامپ: شرایط برای دیدار با رهبر کره شمالی مهیا نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۱۹۳

ترامپ: شرایط برای دیدار با رهبر کره شمالی مهیا نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، متعاقب انتشار گزارشی موثق مبنی بر دعوت «کیم جونگ اون» از «دونالد ترامپ» برای سفر به پیونگ یانگ در نامه ای مورخ ماه آگوست، رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا کیم از وی برای سفر به کره شمالی دعوت کرده است، گفت: «روابط بسیار خوب است اما نمی خواهم در این مورد نظر بدهم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در ادامه گفت: «من از کره شمالی دیدن می کنم... زمانی در آینده و بستگی دارد چه اتفاقی بیفتد؛ مطمئن هستم که او [کیم جونگ اون] نیز تمایل خواهد داشت به آمریکا سفر کند. اما فکر نمی کنم که شرایط مهیا باشد».

شایان ذکر است که روزنامه «جونگ آنگ اِلبو» چاپ کره جنوبی به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که کیم جونگ اون در نامه ای که سومین هفته از ماه آگوست ارسال کرد، «تمایل» خود را برای برگزاری سومین نشست و دعوت مجدد از ترامپ برای سفر به پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی ابراز کرد.

در همین ارتباط، ترامپ روز نهم آگوست اعلام کرد که یک «نامه بسیار زیبا» از کیم جونگ اون دریافت کرده است. اما مقامات آمریکا در مورد دومین نامه دریافت شده در ماه آگوست اطلاعاتی ارائه نکردند.

گفتنی است که ترامپ و کیم از ژوئن سال گذشته سه بار با یکدیگر دیدار و در مورد راههای حل و فصل بحران بر سر برنامه های موشکی و هسته ای کره شمالی گفتگو کردند؛ هرچند که تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در این باره حاصل نشده است؛ به ویژه آنکه از آخرین نشست سران دو کشور در ماه ژوئن تاکنون، کره شمالی چندین موشک کوتاه بُرد آزمایش کرده است.

کد خبر 4720493

منبع: مهر

کلیدواژه: کره شمالی ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ کیم جونگ اون خلع سلاح هسته ای ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ عراق فلسطین سوریه نتانیاهو روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن انگلیس ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:مشرق

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست
  • تصاویر دیدار شاعران با رهبر انقلاب
  • تصاویر| دیدار شاعران با رهبر انقلاب
  • (ویدیو) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب
  • تصاویر دیدار رهبر انقلاب با شاعران
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟