Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرآبادی فراهانی نظر خود در مورد گران شدن چادر مشکی را در آستانه آغاز سال تحصیلی بیان کرد.


به گزارش شریان نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم استان قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در حساب رسمی خود در توییتر نسبت به گران شدن چادر مشکی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به قیمت افسار گسیخته چادر مشکی از سال گذشته تاکنون، نسبت به این موضوع انتقاد کرد. در ماه های اخیر بسیاری از مردم نسبت به گرانی بیش از حد پوشش ملی و مذهبی بانوان ایران اسلامی انتقاد کردند و خواستار رسیدگی مسئولان و متولیان امر به مسئله افزایش قیمت چادر شدند. 

در شرایطی که دشمنان و رسانه‌های معاند با تمامی قوای خود در حال تبلیغ بر علیه پوشش دینی مردم ایران و به ویژه چادر مشکی هستند، گرانی چادر می‌تواند موجب به وجود آمدن مشکل برای بسیاری از اقشار مومن و کم درآمد جامعه شود. در واقع گرانی چادر به نوعی آب به آسیب دشمن ریختن است و به صورت غیرمستقیم دشمنان ملت ایران را در نیل به اهداف خود یاری می‌کند.

احمد امیرآبادی فراهانی در توییتر خود نوشت:

درحالی که بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها درپیش است قیمت چادرمشکی افزایش یافته است و هزینه تهیه یک چادر که در سال‌گذشته ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بوده در حال حاضر به ۵۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰۰ تومان رسیده‌است. یعنی کاری که رضاخان با کشف حجاب نتوانست انجام دهد با گرانی قیمت چادر درحال انجام است.

برچسب هااحمد امیرآبادی فراهانی

منبع: شریان

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت

جعفر امیرآبادی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

 امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • جشن تکلیف دختران فراهانی
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت