Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، سرپرست پایگاه دریابانی میناب گفت: ماموران مرزبانی این شهرستان موفق به کشف ۴۰۰ کیلوگرم میگوی قاچاق شدند.

 سرهنگ مجیدکریم پور افزود: مرزبانان این پایگاه با همکاری مرزنشینان منطقه از خروج یک محموله میگوی قاچاق به سمت کشور‌های حاشیه خلیج فارس مطلع و اقدامات لازم برای دستگیری قاچاقچیان را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مرزبانان با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق شدند شناور‌ها را در دریا شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن‌ها را توقیف کنند.

سرپرست پایگاه دریابانی میناب افزود:در بازرسی از شناور‌های توقیفی ۴۰۰ کیلوگرم میگوی و یک هزار و ۲۰۰ لیتر بنزین قاچاق به ارزش ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف شد.

 سرهنگ مجیدکریم پور گفت: ۵ نفر متهم در این عملیات دستگیر شدند.

انتهای پیام/ز

کشف میگوی قاچاق در میناب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع‌آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی 265 عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از 3 میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد. همچنین 17 فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با اشاره به کشف بیش از 75 کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضایی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع‌آوری و ضبط شدند.

قهرمانی در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین