Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@20:15:53 GMT

هزینه خرید آپارتمان در نواب چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۷۷۶

هزینه خرید آپارتمان در نواب چقدر است؟

ساعت24 - برای خرید واحد ۶۳ متری ۵ سال ساخت در خیابان کمیل نواب به سرمایه ۴۷۲ میلیون تومانی نیاز است.

 برای خرید آپارتمان در نواب بسته به متراژ و سال ساخت باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قیمت آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سجاد بیرامی   در دیدار با کارشناسان حوزه ورزش بانوان شهرستان‌ها و نواب رئیس هیات های ورزشی استان با تمجید از تلاش بانوان ورزشکار و تلاشگران عرضه ورزش بانوان اظهار کرد: موفقیت‌های قابل توجهی در ورزش بانوان کشور و بخصوص استان رقم خورده بطوریکه چندی قبل، خانم فاطمه مجلل با کسب سهمیه المپیک برای اولین بار در تاریخ استان ظرفیت و پتانسیل بالای ورزش استان را به نمایش گذاشت ضمن اینکه کسب اولین مدال بانوان ورزشکار کشورمان در سال جدید نیز توسط ورزشکاری از استان کسب شد و این اتفاقات مبارک نشان از ظرفیت بالا و استعدادهای کم‌نظیر در بین بانوان استان آذربایجان‌غربی است.

 

وی افزود: نواب رئیس هیات‌های ورزشی باید برای ورزش سراسر استان برنامه‌ریز و از همه ظرفیت استان بهره گرفته و از کارشناسان ورزش بانوان شهرستان‌ها و نواب رئسای شهرستانی با ارتباط بهتر بهره گرفته تا شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای موفقیت بیشتر، برنامه‌ریزی اهمیت بالایی دارد و باید در این خصوص اقدامات مناسب‌تری صورت گیرد .

بیرامی با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت سراسر استان در ورزش اظهار کرد: یکی از اهداف امسال ما هدف گذاری  ۱۵ تا ۲۰ درصدی افزایش ورزشکاران سازمان یافته استان است و در این خصوص هیات‌های مختلف و شهرستان‌های سراسر استان باید خود نیز در این زمینه همراه ما باشند و در این خصوص توسعه همگانی باید مورد توجه قرار بگیرد.

بیرامی گفت: آموزش چراغ راه آینده ماست ضمن اینکه بحث استعدادیابی را جدی گرفته تا بتوانیم شاهد موفقیت‌های آینده باشیم.

وی اظهار کرد: ارتباط بهتر نواب رئسای هیات‌های ورزشی یکی دیگر از اقداماتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و ما آماده میزبانی اردوهای تیم‌های ملی و مسابقات هستیم و در این زمینه مشکل اعتباری نیز نداریم و البته باید در این زمینه با برنامه‌ریزی مناسب از این مهم برای ورزش و ورزشکاران استان نکات مثبت و اتفاقات مناسبی رقم بخورد.

بیرامی در ادامه به اهمیت بحث رسانه تاکید و اظهار کرد: به حوزه رسانه و روابط عمومی توجه داشته و این حوزه را مورد اهمیت قراردهید.

در ابتدای این مراسم پیامی معاون بانوان اداره کل گزارشی از عملکرد حوزه بانوان در سالی که گذشت داد و به همراهی و همکاری هر چه بیشتر نواب رئیس هیات ها و مسئولین بانوان شهرستان ها در سال جدید تاکید کرد .

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدیه از تلاش نواب رئیس و حوزه بانوان شهرستان ها تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک