Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی در شهرستان های بندرخمیر و میناب با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شدند.

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد  روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از کالاهای قاچاق کشف شده شامل لاستیک خودرو و موتور کولر به  ارزش ۲۲ میلیارد ریال است که در شهرستان بندرخمیر کشف شد و در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید چغازردی میناب نیز حین کنترل محور مواصلاتی میناب – بندرعباس به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بهدانی فرد گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۶ هزار و ۳۷۶ عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

توقیف دو دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در قشم

فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

سرهنگ عبدالرضا ضربت اظهار داشت: مرزبانان در بازرسی از اتوبوس‌ها، موفق به کشف انواع کالای قاچاق شامل ۱۷۱ هزار و ۹۰۰ نخ سیگار، ۱۶۵ متر پارچه، یک هزار و ۲۸۸ ثوب البسه، ۴۰ کیلوگرم قهوه و ۱۱۶ جفت کفش شدند.

وی ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال است و در همین رابطه سه نفر دستگیر و دو دستگاه اتوبوس نیز توقیف شده است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد

 مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۱۹۵ کیلو تریاک از سواری پژو

فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری پلیس، سوداگران مرگ با ۱۹۵ کیلوگرم تریاک در ورودی شیراز زمین‌گیر شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی مطلع شدند افرادی قاچاقچی قصد دارند مقادیری تریاک را از استان کرمان به شیراز منتقل کنند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور مواصلاتی مرودشت-شیراز اعزام و با اقدامات فنی و پلیسی، یک سواری پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و با اقدامات فنی آن را توقیف و ۲ نفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۹۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: یک سواری تیبا که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد.

انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳ دستگاه انجین موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.  

سرهنگ سیدمحمد یوسفی بیان کرد: ماموران انتظامی لارستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این سواری ۳ دستگاه انجین موتورسیکلت خارجی قاچاق و فاقد مدارک را کشف کردند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به دستگیری راننده در این رابطه، بیان کرد: ارزش محموله مکشوفه از سوی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی لارستان تاکید کرد: هرگونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق جرم است و پلیس با قاچاقچیان کالا قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کند.

دستگیری اراذل و اوباش در نی‌ریز

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز از دستگیری ۶ نفر اراذل و اوباش و کشف یک اسلحه غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه تفریحی "تارم" بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که تعدادی اراذل به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر و ضمن تیراندازی قبل از رسیدن ماموران از محل موتواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در این خصوص ۶ نفر اراذل و اوباش که در درگیری حضور داشته‌اند را شناسایی و آنان را دستگیر و یک قبضه اسلحه غیرمجاز را نیز کشف کنند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند، از مردم درخواست کرد در صورت مشاهد هرگونه هنجارشکنی در سطح شهرستان سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به آزار و اذیت ۲ نفر کرده بود.

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت ۲ نفر مبنی بر آزار و اذیت فرزندشان توسط مردی حدودا ۵۰ ساله ناشناس در یکی از محله‌های شهرستان فیروزآباد، مراتب شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از کوچه‌های شهر ۲ نفر دختر بچه را اغفال و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مرد ۵۰ ساله را شناسایی و وی در حالی که در حال پرسه‌زنی بود دستگیر کنند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از خانواده‌ها درخواست کرد که به کودکان خود بیاموزند که به افراد غریبه هیچ وقت اعتماد نکنند و در اماکن عمومی از مقابل چشم پدر و مادر خود دور نشوند و بدون اجازه خانواده به همراه افراد ناشناس جایی نروند.

دستگیری سارق کارت‌های بانکی با ۱۵ فقره سرقت 

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۱۵ فقره سرقت کارت‌های بانکی در شیراز خبر داد.  

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های بانکی در محدوده جنوب شهر شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس پایگاه جنوب قرار گرفت.

او ادامه داد: محل‌های وقوع سرقت به صورت دقیق مورد بررسی میدانی قرار گرفت و مشخص شد سارق با توقف در کنار دستگاه‌های خودپرداز با روش‌هایی اقدام به سرقت کارت‌های بانکی جا مانده شهروندان و یا در پی در خواست کمک اشخاص به خصوص بی سوادان یا افراد مسن با زیرکی اقدام به سرقت کارت بانکی آنان نموده و سپس مبالغی از کارت بانکی شکات برداشت می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، در نهایت هویت متهم که فردی سابقه دار بود شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از سارق در هنگام دستگیری تعداد ۱۵ عدد کارت بانکی با اسامی مختلف کشف شد، گفت: سارق در بازجویی‌های پلیسی به ۱۵ فقره سرقت کارت بانکی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او به شهروندان هشدار داد: از ارائه کارت بانکی و رمز آن به افراد غیر قابل اطمینان خود داری کنند.

ارتقاء بازی آنلاین، ۱۱۰ میلیون برای پدر هزینه داشت

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: اعتماد پدر، به برداشت غیرمجاز ۱۱۰ میلیون ریال از حسابش برای ارتقاء بازی آنلاین توسط فرزندش منتهی شد.

سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با ارجاع پرونده قضایی با موضوع برداشت غیرمجاز ۱۱۰ میلیون ریال از حساب شاکی، رسیدگی به پرونده در پلیس فتا آغاز شد.

او ادامه داد: در بررسی تخصصی تراکنش‌ها مشخص شد مبلغ در ۸ مرحله برداشت و برای خرید شارژ و ارتقاء بازی آنلاین استفاده شده است.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات فنی پلیس، انگشت اتهام به سمت فرزند نوجوان شاکی رفت؛ وی که به گوشی تلفن همراه و اطلاعات حساب اینترنت بانک پدرش دسترسی داشته، با همدستی دوستش، مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال را در ۸ مرحله برداشت کرده و بلافاصله پیامک ارسالی بانک نیز حذف می‌کند.

سرهنگ آراوند به شهروندان توصیه کرد: ضمن برقراری ارتباط دوستانه با فرزندان خود و ایجاد فضای گرم و صمیمی در خانواده، به منظور پیشگیری از بروز موارد مشابه، اطلاعات حساب‌های بانکی خود را به صورت دوره‌ای تغییر دهید.

پلمب ۱۴ واحد صنفی متخلف در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی و پلمب ۱۴ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هدف ارتقاء امنیت در اصناف و پیشگیری و مقابله با تخلفات و ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و ضوابط ابلاغی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی را اجرا کردند.

او افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ضمن بازدید و ارزیابی فعالیت‌های بیش از ۷۵ واحد صنفی، ۱۴ واحد متخلف را به علّت تکرار تخلفات و نادیده گرفتن تذکرات قبلی پلمب کرده و به ۶۱ واحد صنفی دیگر اخطار کتبی ارائه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با تاکید بر تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس بر اصناف، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف ۳ تن چوب قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بافق
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود