Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان بوروسیا دورتموند قبل از رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به ستایش از مسی پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا بوروسیا دورتموند در ادونا پارک از بارسلونا پذیرایی خواهد کرد.

حضور مسی در ترکیب اصلی بارسلونا در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فهرست بارسلونا قرار گرفته و پیش بینی می‌شود که برای دقایقی برای تیمش به میدان برود.

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند قبل از این دیدار حساس به ستایش از مسی پرداخت و گفت: مسی بهترین بازیکن جهان است و امیدوارم که به بازی برسد. بسیار خوشحال می‌شوم اگر مسی به بازی برسد البته ما فقط روی تیم خود تمرکز داریم.

او ادامه داد: پیروزی پر گل برابر بایر لورکوزن اعتماد به نفس بازیکنان را قبل از این دیدار حساس بالا برده است. ما در شرایط خوبی به سر می‌بریم و باید برابر تیم خوب بارسلونا با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم و سبک بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

رویس درباره پاکو آلکاسر هم‌تیمی اسپانیایی‌اش که بعد از ناکامی در بارسلونا روزهای خوبی را در دورتموند سپری می‌کند هم گفت: این دیدار برابر آلکاسر بسیار اهمیت دارد. او انگیزه زیادی برای درخشش برابر تیم سابق خود دارد. آلکاسر یک گلزن بالفطره است و با هوش بالایی بازی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی بوروسیا دورتموند تیم فوتبال بارسلونا ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر خواهد کرد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند همراه تیمش نخواهد بود.
بیرو که از دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دوره توانبخشی را آغاز کرده تا  مچ دست آسیب دیده اش را بعد از حدود سه هفته در گچ ماندن تقویت کند.از آنجایی که بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی‌اش را آغاز نکرده به احتمال قوی به اراک سفر نخواهد کرد و برای دیدار با سپاهان آماده می شود.
در چنین شرایطی امیرضا رفیعی 22 ساله فرصت این را دارد  تا برای چهارمین مسابقه متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر چهار مسابقه در لیگ برتر و سه تای آن در شهرستان بوده و البته در تمام آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.این بار اما او در جام حذفی چالشی متفاوت را تجربه خواهد کرد که یک اشتباه منجر به حذف تیم خواهد شد و می تواند هر آنچه رشته را به یکباره پنبه کند اما چنانچه از این میدان سربلند بیرون بیاید به مقبولیت و محبوبیتش نزد هواداران خواهد افزود.

در عین حال حضور در مسابقه جام حذفی یک چالش دیگر هم برای او به دنبال خواهد داشت و اینکه شاید بازی به پنالتی کشیده شود که در این صورت  باید دید او در ضربات پنالتی هم جسارت و مهارت لازم برای برنده کردن تیمش را خواهد داشت یا در این بخش غیبت بیرانوند به چشم می آید.
از سوسی دیگر این بازی برای رفیعی می تواند یک اتفاق ویژه دیگر هم به همراه داشته باشد و آن رویارویی با احمد گوهری است؛ دروازه بانی که سال گذشته یک فصل تمام کنارش تمرین کرد و بعد از او دروازه‌بان سوم بود اما حالا گلر اصلی ایرالکو به حساب می آید.آنها در طول یک سال حضور کنار هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و احتمالا در اراک رویارویی صمیمانه و گرمی با هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها