Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:25:10 GMT

ژاوی از شب باورنکردنی السد گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۸۷۹

ژاوی از شب باورنکردنی السد گفت

سرمربی اسپانیایی السد بعد از پیروزی برابر النصر عربستان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، السد در دیدار برگشت برابر النصر عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. السد با این پیروزی که به دست  آورد با هدایت ژاوی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی بعد از بازی گفت: شبی باور نکردنی را رقم زدیم. بسیار خوب بازی کردیم و هم در دفاع و هم در حمله بدون نقص بودیم. بازیکنان السد در بهترین حالت خود بودند و با شایستگی به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. از عملکرد تیم راضی و خوشحال هستم.

او ادامه داد: اطمینان داشتیم که به پیروزی خواهیم رسید و صعود می‌کنیم. با نهایت تمرکز بازی کردیم. الهیدوس گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند و گابی هم در میانه میدان عنصری مهم برای تیم بود. همه بازیکنان خوب ظاهر شدند و از آنها تشکر می‌کنم.

ژاوی در پایان گفت: باید از هواداران به خاطر این حمایت مثال زدنی تشکر کنم. آنها سهم به‌سزایی در کسب این پیروزی داشتند و نه تنها در لیگ قهرمانان آسیا بلکه در لیگ ستارگان هم به خوبی از تیم حمایت کردند.

السد با ژاوی در بهترین روزهای خود به سر می‌برد. این تیم قهرمان سوپر جام قطر شد و در صدر جدول رده بندی لیگ ستارگان هم قرار دارد و باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده الهلال و الاتحاد عربستان برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژاوی هرناندس السد قطر ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب با برتری 1-4 برابر بارسا ضمن جبران شکست بازی رفت توانست مجوز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

بدون شک یکی از ستاره های هر دو بازی رفت و برگشت برای پاریس، ویتینیا بود. او دو گل به بارسا زد و به خصوص گل دیشب او که دومین گل پی اس جی بود، بسیار تعیین کننده شد.

ویتینیا در پایان بازی به کانال پلاس گفت: «گل من؟ حس باورنکردنی دارم. مدت ها رویای چنین روزی را داشتم و حالا در نیمه نهایی هستیم. فکر می کنم به شایستگی نیز توانستیم صعود کنیم. همه خوشحالیم و باید به این تیم افتخار کرد.»

ستاره پرتغالی ادامه داد: «فکر می کنم بعد از شکست بازی رفت به جز هواداران ما، کسی به این تیم اعتقاد نداشت ولی ما نشان دادیم که می توان دست به کارهای بزرگ زد. وقتی بارسا گل اول را زد نیز ناامید نشدیم. مربی گفته بود با ذهنیت درست می توانیم این بازی را ببریم.»

ویتینا در مورد نقش لوئیس انریکه در این برد گفت: «او مربی‌ای باورنکردنی است و بسیار نقش بزرگی در این پیروزی داشت. فرم حرف زدن او که بسیار متقاعد کننده است و تاکتیک درستی که انتخاب کرده بود، باعث شد بازی را ببریم.»

دیگر خبرها

  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا