Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@10:30:34 GMT

شیادی محض کلاهبرداران با آگهی‌های فروش اعضای بدن

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۵۹۲۴

شیادی محض کلاهبرداران با آگهی‌های فروش اعضای بدن

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت با بیان اینکه آگهی‌های نصب شده بر در و دیوار برای فروش اعضای بدن کلاهبرداری محض است، گفت: اهدای زنده به صورت متمرکز از دفتر مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت رخ می‌دهد.

به گزارش مشرق، مهدی شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت، با اشاره به انجام عمل‌های پیوند کلیه در کشور، گفت: شاید برخی با چسباندن آگهی‌هایی در حوزه فروش کلیه سعی در کلاهبرداری از مردم داشته باشند، اما باید بدانیم که ذات عمل کلیه فواید بسیاری برای کشور به ویژه بیماران نیازمند داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کنار انجام بیش از ۵۴ هزار پیوند کلیه در کشور موارد تخلف در این حوزه بسیار پایین است، افزود: با توجه به نجات جان بسیاری از بیماران با پیوند کلیه این نوع پیوند قابل دفاع است.

بیشتر بخوانید: دلالی خرید و فروش کلیه در بازار جگرسوز! قلب پسر ۹ ساله در روز عاشورا اهدا شد

شادنوش با تاکید بر اینکه مسیر اهدا یا فروش کلیه با آگهی زدن بر در و دیوار نیست، تصریح کرد: آگهی زدن بر در و دیوار مصداق تخلفاتی از نوع کلاهبرداری و شیادی است، زیرا مسیر این کار به شکل آگهی زدن به در و دیوار نیست.

وی با بیان اینکه با بررسی بسیاری از آگهی‌های فروش کلیه قصد آن‌ها در خصوص کلاهبرداری از مردم اثبات شده است، گفت: در پی تخلفات صورت گرفته چند هفته گذشته آیین نامه‌ای تحت عنوان آیین نامه اهدای زنده با اتفاق نظر همه فعالین این عرضه تدوین و ابلاغ شده است.

شادنوش ادامه داد: اکنون اهدای زنده به صورت متمرکز از دفتر مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت رخ می‌دهد از این رو امید است با این تدابیر تخلفات به حداقل ممکن برسد.

وی همچنینی در پاسخ به این سوال که با توجه به آگهی‌های بسیار در خصوص پیوند قرنیه آیا چنین پیوندی در کشور انجام می‌شود یا خیر، گفت: پیوند قرینه زنده در هیچ جای دنیا دیده نشده و در کشور ما هم سابقه‌ای ندارد این هم مصداق تخلف و شیادی است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن اهدای عضو سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان

به گزارش خبرآنلاین،با سری به سایت های فروش اینترنتی با آگهی های بسیاری روبرو خواهید شد که شرایط متفاوتی نیز دارند، برای مثال در یکی از آگهی ها فروشنده تضمین داده که شیر الاغ در حضور مشتری دوشیده می شود و هر کیلو آن با قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

سرانه در خبری نوشت:در آگهی بعدی با تاکید بر فواید مصرف شیر الاغ و تضمین بر اصل بودن آن با قیمت هر کیلو ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

با کمی جستجو در آگهی ها شاهد فروش شیر خر با قیمت ۲ میلیون تومان نیز خواهیم بود.

در مجموع با سرزدن به آگهی های اینترنتی شاهد فروش شیر الاغ با قیمت هر کیلو ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان خواهید بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888633

دیگر خبرها

  • بانوی ارومیه ای جان بخش دو بیمار نیازمند
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • قیمت‌های نجومی شیر الاغ / هر کیلو ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون!
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد
  • اهدای عضو یک تهرانی در رشت