Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی حیدری در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با شاره به خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط شورا گفت: شورای شهر در راستای خدمات رسانی به مردم حرکت کرده و مردم با رایی که به شورایی ها می دهند، در حقیقت سرنوشت خود را به دست نمایندگان خود می دهند.

فرماندار قم ابراز داشت: مخالفت هایی با وظایف شورای اسلامی شهر وجود داد اما فعالیت شوراها موجب توسعه در شهرها شده و مشارکت مردم در عمران و آبادانی شهرها را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر  و شهرداری قم عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته و دارند که در راستای احقاق حقوق مردم حرکت کرده و با سرمایه گذاری در بخش های مختلف در امر توسعه و عمران شهر کوشیده اند.

حیدری گفت: در نقاط مختلف شهر شاهد هستیم که پروژه های متعددی در حال اجراست که نشان دهنده فعال بودن شهرداری در چنین شرایط نامساعد بودجه ای و اقتصادی است.

فرماندار قم با اشاره به ویژگی های شهر قم گفت: قم مورد حمایت نخبگان و مردم است و با این حمایت شاهد توسعه روزافزون شهر در تمام قسمت های مختلف هستیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه انتخابات باید آرامش در شهر حفظ شود و مسائل شخصی برخی مسئولان ارتباطی با مسئولیت آنها نیز ندارد و نباید به برخی حواشی باطل دامن زد.

حیدری همچنین به فعالیت هیئت تطبیق در فرمانداری قم اشاره کرد و گفت: این هیئت برخی مواقع ایردادهایی را می گیرد که این مسائل به دلیل اذیت کردن و یا مانع تراشی در مجموعه شورا نیست و همگان دلسوز توسعه شهر هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات بودجه شهرداری قم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه

مسئول روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: رئیس شورای اسلامی شهرکرد به مناسبت روز شوراها سخنران پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرکرد خواهد بود و به ارائه گزارش مختصری از عملکرد، خدمت‌رسانی و فعالیت‌های شورای دوره ششم به مردم شهرکرد خواهد پرداخت.

ایمان آرش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها اظهار کرد: مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد هفت اردیبهشت‌، پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرکرد سخنرانی خواهد کرد و به ارائه گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در سال‌های اخیر و برنامه‌های سال‌جاری خواهد پرداخت.

وی گفت: مصطفی حیدری از مرداد سال ۱۴۰۱ از سوی اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، گفت: پیگیری و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، پیگیری تعیین تکلیف و پرداخت بخش عمده بدهی‌های شهرداری، فعال‌سازی کدهای درآمدی شهرداری، نظارت مستمر بر تحقق بودجه شهرداری، توسعه و تقویت فضای سبز و امکانات تفریحی و گردشگری، تقویت سرمایه‌گذاری و پیشرفت چشم‌گیر پروژه‌ها با مشارکت مردم و بخش خصوصی، بازگشایی کمربندی جنوب و گره‌های ترافیکی، مطالعات طرح‌های شهری در حوزه‌های پسماند، فضای‌سبز، حمل‌ونقل و ترافیک از جمله شاخص‌ترین اقدامات شورای اسلامی شهرکرد است.

کد خبر 747923

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است