Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی و اقتصادی شهردار زاهدان با اعلام تشکیل خزانه داری در شهرداری زاهدان و ایجاد مزیت عدالت توزیعی و خدماتی، گفت: خزانه داری شهرداری زاهدان با هدف استفاده حداکثری از منابع و کنترل و مدیریت بهینه مصارف به عنوان بخشی از دستور العمل جامع نظام مالی شهرداری‌ها آغاز به کار نمود.

به گزارش ایمنا به نقل ازمجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، داوود صفایی با اشاره به اینکه متمرکز نمودن منابع مالی سبب ایجاد عدالت در توزیع خدمات می شود، اظهار کرد: این امر عدالت در اجرای پروژه‌ها، جلوگیری از جزیره‌ای عمل کردن و عدم اجرای طرح‌های غیر ضروری مناطق پنجگانه شهرداری را نیز به دنبال دارد زیرا در سنوات گذشته با توجه به متفاوت بودن بودجه وصولی مناطق، اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مصوب به‌ویژه در مناطق کمتر برخودار امکان پذیر نبوده و این امر عدم تحقق برخی از اهداف را موجب می گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد عدالت شهروندی با خزانه داری و تجمیع درآمدها

وی ایجاد عدالت شهروندی را از دیگر مزایای خزانه داری و تجمیع درآمدها برشمرد و افزود: با توجه به اینکه خزانه داری و بودجه تجمیعی بر اساس اولویت‌های کمیته تخصیص با مزیت اجرای پروژه‌ها و خدمات شهرداری بدون توجه به میزان وصولی بودجه در مناطق کمتر برخوردار به همه شهروندان صورت می پذیرد؛ لذا این امر در نهایت تحقق عدالت شهروندی را که یکی دیگر از خواسته ها و اولویتهای ما می باشد به همراه خواهد داشت.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری زاهدان یادآور شد: جلوگیری از ایجاد تعهدات مالی زیان آور و مشمول جرائم، مطالعه و انجام بررسی‌های لازم و ارائه پیشنهادات سرمایه گذاری، اعمال مدیریت و پیگیری وصول مطالبات، از سایر ویژگی ها و برنامه های آتی خزانه داری می باشد که امیدواریم به بهترین نحو ممکن عملیاتی شوند.

کد خبر 389761

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری زاهدان خزانه داری متمرکز تامین مالی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری‌های جنوب استان با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، در پی اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در خصوص بارش باران، علی شهسواری در سفر به جیرفت و شهرهای جنوبی استان که به منظور بررسی شرایط و آماده‌باش شهرداری‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی مقابله با بحران سیلاب در شهرهای جنوبی در آماده‌باش هستند و چندین دستگاه کامیون و لودر نیز از شهرداری‌های شمال و غرب به شهرهای قلعه‌گنج، زهکلوت، منوجان و چاه اعزام شده‌اند.

وی در بازدید میدانی از وضعیت مسیل‌های شهر جیرفت با همراهی شهردار، در کنار تیم‌های عملیاتی حاضر شد و افزود: تجهیزات و امکانات لازم برای تیم‌های عملیاتی شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری و منازل در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بحران شهرداری‌ها، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری اندیشیده شد و در حال حاضر شهرداری‌ها با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 745533

دیگر خبرها

  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در۶۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند