Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص ناکامی اخیر ملی‌پوشان بزرگسال مقابل استرالیا عنوان کرد: اول از همه باید گفت استرالیا تیم خیلی خوبی است، چراکه تجربه چندین بار حضور در رقابت‌های المپیک را داشته است.

وی افزود:، اما ما مقابل استرالیا غافلگیر شدیم و نهایتا نتوانستیم انتظارات مردم را برآورده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع فکر می‌کردیم از پیش برنده این بازی هستیم، در حالیکه در والیبال روز دنیا اینگونه نیست. تیمی از پیش خود را برنده ارزیابی نمی‌کند و هر بازی حکم فینال را دارد. به هر حال از نظر من زمان خوبی این باخت انجام شد و از طرفی تلنگر خوردیم. حالا با توجه به این بازی، در مراحل بعدی باید به هر بازی به چشم فینال نگاه کنیم.

او در خصوص شانس والیبالیست‌های ایرانی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: رقابت‌های فعلی که در ایران برگزار می‌شود به عنوان رقابت‌های کسب سهمیه تلقی نمی‌شود بلکه دی ماه هشت تیم برتر آسیا در هفت راند در کشور چین با هم رقابت می‌کنند تا قهرمان این رقابت‌ها جواز حضور در توکیو را کسب کند.

او ادامه داد: بازیکنان ما نباید شانس حضور در المپیک را از دست بدهند چراکه دومین بار متوالی می‌شود که در این تورنمنت تجربه اندوزی خواهند کرد. البته کسب سهمیه و رقابت بین ۷ تیم برتر قاره کهن هم کار واقعا مشکلی است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال در ادامه در مورد شرایط این تیم بیان کرد: در سال ۲۰۱۷ قهرمان جهان شدیم، اما سال ۲۰۱۹ پنجم شدیم. جابجایی بازیکنان در رده نوجوانان بسیار طبیعی است، چرا که نسل عوض می‌شود و ملی‌پوشان به تیم ملی با رده سنی بالاتر سوق داده می‌شوند، بنابراین ممکن است در سال ۲۰۲۱ تیم بسیار خوبی داشته باشیم و حتی به قهرمانی جهان دست پیدا کنیم. رده جوانان با نوجوانان از نظر بازیکن، شرایط مسابقات و ... خیلی فرق دارد و در همه جای دنیا امری طبیعی است.

بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران یک - استرالیا ۳

وکیلی در مورد انتظارات مردم از تیم ملی والیبال عنوان کرد: خواهشمندم مردم تا آخر بازی‌ها والیبال را همراهی کنند. همچنین از مردم می‌خواهم الان که حین برگزاری رقابت‌ها است و بازیکنان در این تورنمنت حساس با رقبا دیدار می‌کنند، دست از حمایت ملی‌پوشان برندارند. اگر نقدی هم هست فعلا دست نگه دارند و با پایان یافتن رقابت‌ها شروع به انتقاد کنند.

انتهای پیام/

اظهارات وکیلی درباره شرایط تیم ملی والیبال بزرگسالان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است که تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد