Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پسر بچه هشت ساله در حاشیه بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در استادیوم آزادی فوت کرد.
به گزارش آریا، پس از دیدار شب گذشته (دوشنبه) تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت های هفته سوم رقابت هایلیگ برتر یک پسر بچه 8 ساله دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است. اورژانس این خبر را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سر این پسربچه که به داربست پشت گیت تکیه داده شده و این داربست به سیم برق وصل بوده که باعث فوت او شده است.
عماد که از ورزشگاه و تماشای بازی پرسپولیس - نفت  برمی گشت حوالی ساعت 9 شب در تماس صورتش با میله داربست که به دکل برق متصل بود دچار برق گرفتگی شدید شد و درگذشت. عماد که برای پشت سر گذاشتن یک روز آخر تابستان ،کمی قبل از آغاز فصل  مدارس با پدر که غرفه دار یکی از بوفه های ورزشگاه آزادی بود به محوطه مجموعه ورزشی آزادی آمده بود. روزی که با بازی گذشت و به فاجعه ای تلخ و وحشتناک ختم شد.
پدر عماد بر اثر ناراحتی زیاد توان ایستادن و حرف زدن نداشت. او که برای توضیح اتفاق در ورزشگاه حاضر شده بود بدترین لحظات زندگی را پشت سرمی گذاشت و با اندوه و گریه ماجرا را با جزییات برای قاضی کشیک و کارشناس برق شرح داد .
در اظهارنظرهای اولیه پیمانکاری که داربست های بازرسی بدنی پیش از گیت های هوشمند ورزشگاه آزادی را نصب کرده مقصر این مرگ شناخته شده و با تکمیل پرونده برای بازجویی به مراکز قضایی معرفی خواهد شد. البته هنوز اظهارنظر روشنی در این قضیه انجام نشده و باید منتظر اتمام بررسی ها و نظر کارشناسی ماند.
مرگ عماد صفی یاری دومین حادثه تلخ این روزهای فوتبال ایران است. مرگهایی که واکنش هایی شدید را در میان مخاطبان و هواداران فوتبال برانگیخته و آنها را نسبت به ادامه عشق ورزی به رشته مورد علاقه شان دچار تردید کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جان باختن کودک 6 ساله ورزشگاه آزادی برق گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، بلافاصله ماموران این پلیس به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که فاقد گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرده که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی ۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

زارع خاطر نشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده لذا از خانواده‌ها می‌خواهیم از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندانشان قبل از رسیدن آن‌ها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی اکیدا خوداری کرده و نظارت و احساس مسؤولیت بیشتری نسبت به فرزاندانشان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • خارج کردن تومور شکمی از کودکی ۱۰ ساله در رشت