Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه تلویزیونی «خاکریز» از ۳۱ شهریور هرشب ساعت ۲۱:۰۰  به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود. این برنامه با هدف آگاه سازی و چگونگی مواجهه نسل جوان با تهدیدات نرم و سخت پیش روی جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن با اتفاقات و فراز و نشیب های هشت سال دفاع مقدس تولید و پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ویژه برنامه زنده تلویزیونی «خاکریز» شامل بخش های متنوعی همچون: «یک نشان از یک پلاک: شرح حال شهدای استان قزوین بصورت استندآپ»، «شاهکار بی هویت: بخش نمایشی»، «ناگفته هایی از جنگ: حضور نسل جوان در کنار یکی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی»، «فیلمرو: پخش سکانس هایی از فیلم های دفاع مقدس»، «بشنو از نی: اجرای دلنوشته های فرزندان شهداء و جانباز»، «گفتگو با کارشناسان حوزه جنگ نرم» و گفتگو با خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران است.

اکبری افزود: رادیو قزوین هم با برنامه «وضعیت سفید» از ۳۱ شهریور هرروز حدود ساعت ۱۹:۰۰ به مدت ۷۵ دقیقه همراه با شنوندگان خواهد بود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: ویژه برنامه زنده رادیویی «وضعیت سفید» با بخش هایی همچون: «بی سیم خاطره: خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس»، «گفتگو با جوانان در خصوص مفهوم دفاع در عصر حاضر»، «اطلاع رسانی و انعکاس یادواره ها و نمایشگاه های دایر شده در هفته دفاع مقدس»، «معرفی کتب پرتیراژ دفاع مقدس»، «بررسی و خوانش دستونشته ها و وصیت نامه های شهداء»، «لبخند خاکی: اجرای نمایشی ماجراهای لطیف و طنز در جبهه»، «گفتگو با پدران و مادران شهداء» و پخش آیتم های مستند گزارشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان های استان قزوین همراه شنوندگان رادیو قزوین است.

کد خبر 4720564

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن اکبری صدا و سیما استان قزوین هفته دفاع مقدس ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد عاشورا شیراز مراسم عزاداری ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم احیای شب‌های قدر روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی