Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: سامانه اطلاعات تورهای گردشگری استان مهرماه سال جاری، در هفته گردشگری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حمیدرضا آذرپور افزود: در راستای طرح ساماندهی تورهای غیر مجاز و با توجه به افزایش آمار مسافران و تور های استان گیلان، سامانه یادشده با همکاری این اداره کل و نیروی انتظامی طراحی و اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح تمامی تورهای اجرایی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان مجاز کارت دار و افراد شرکت کننده در تور که در سامانه مذکور توسط کارشناسان این اداره کل تایید می شوند ، برای تورهای گردشگری کد شناسایی دریافت می کنند.

آذرپور بیان کرد: سامانه اطلاعات تورهای گردشگری (ساتگ) در مهرماه سال جاری هم‌زمان با هفته گردشگری رونمایی می‌شود.

پنجم تا یازدهم مهرماه هفته گردشگری نام‌گذاری شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: دفاتر خدمات مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ ولی جهانی گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون، هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف به گیلان وارد شدند و از اماکن تفریحی، طبیعی و تاریخی استان دیدن کردند.

وی از افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشترین سفر گردشگران خارجی به استان را داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: تخت‌های واحد‌های اقامتی گیلان در طول سفر‌های نوروزی امسال ۱۰۰ درصد استفاده شد که این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از سفر به گیلان است.

وی با بیان اینکه استان گیلان از حدود ۲ سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور قرار گرفته است، اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت بنا‌های تاریخی و برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال در افزایش سفر گردشگران به گیلان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری