Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@12:32:35 GMT

برانکو قربانی توطئه باند ۵ نفره الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۶۴۱۹

برانکو قربانی توطئه باند ۵ نفره الاهلی

رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ روز گذشته رسما با ابلاغ مسئولان باشگاه الاهلی عربستان از سرمربیگری این تیم برکنار شد. این برکناری زمینه افشاگری خورخه فوساتی سرمربی اروگوئه‌ای که سال گذشته هدایت الاهلی را بر عهده داشت و مثل برانکو اخراج شد را فراهم کرد.

فوساتی در گفتگویی که روزنامه «الریاضیه» عربستان آنرا منتشر کرده است، از دخالت و توطئه ۵ بازیکن در الاهلی خبر داده است که در واقع گرداننده اصلی باشگاه هستند و تصمیمات اصلی را آن‌ها می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این پنج بازیکن در شیوه‌های بازی تیم و ترکیب دخالت می‌کنند.

این مربی همچنین زکی الصالح مدیر تیم را هم به همراهی این پنج بازیکن متهم کرد.

فوساتی از نام بردن این بازیکنان خودداری، ولی تاکید کرد که نام حسین عبدالغنی بازیکن باتجربه الاهلی در این باند پنج نفره نیست. منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، برانکو ، الاهلی ، اخراج برانکو ، اخراج برانکو از الاهلی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برانکو الاهلی اخراج برانکو اخراج برانکو از الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی اینتر قرار گرفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا تیم رقیب جشن قهرمانی را برابر چشمان هواداران این تیم برگزار کند.

عملکرد پرفراز و نشیب میلان در این فصل و ناتوانی پیولی از کسب یک جام قهرمانی برای آنها باعث شده است که شایعه اخراج او از سوی مدیران این باشگاه از مدت‌ها قبل از سوی رسانه‌ها مطرح شود و هواداران این تیم هم از عملکرد او بسیار ناراضی هستند.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که پس از باخت شب گذشته، مدیران میلان به صورت جدی تصمیم به قطع همکاری با این مربی ایتالیایی گرفته‌اند و پیولی در پایان فصل باید نیمکت روسونری را ترک کند.

نام چند مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت میلان در فصل آینده در چند روز اخیر از سوی رسانه‌های ایتالیایی به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که شانس خولن لوپتگی از سایر گزینه‌های مطرح شده بیشتر باشد و باید دید که آیا این دو طرف به توافق خواهند رسید یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس