Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@22:49:42 GMT

گسترش روابط بانکی بین دوکشور ایران و ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۶۴۴۸

گسترش روابط بانکی بین دوکشور ایران و ترکیه

خبرگزاری آریا - امروز 25شهریور، مذاکرات دوجانبه رؤسای جمهور دوکشور ایران و ترکیه عمدتاً متمرکز بود بر نحوه گسترش روابط اقتصادی و تجاری و خصوصاً بانکی دوکشور.
تأکید بر بالا بردن حجم تجارت دوکشور و حل و فصل مسائل بانکی بویژه ارتباط بیشتر بین بانکهای مرکزی برای پیگیری افزایش مبادلات بر اساس پول ملی دوکشور که در حال حاضر بر اساس اعلام در حد 34درصد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیرو تأکید رؤسای جمهور دوکشور، موضوعات بانکی را با رئیس بانک مرکزی ترکیه در حاشیه مذاکرات، پی گرفتیم. الحمداله تفاهمات خوبی انجام شد.
همچنان، مقرر شد که همکاران بانک مرکزی بتوانند در دوره های آموزشی بانک مرکزی ترکیه برای کسب مهارت بیشتر در عملیات بازار باز شرکت کنند. ترکیه سالهاست که سیاست پولی خود را برای هدف گذاری و کنترل تورم، ازطریق عملیات بازار باز و کنترل نرخ سود کوتاه مدت بانکی،اعمال می‌کند.
* رئیس‌کل بانک مرکزی
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالمجید پورسعید در این دیدار ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران، از زحمات یکایک کارکنان، قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در سال جدید با هماهنگی، همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم مسیری که برای موفقیت بانک ترسیم شده است، پیموده و شرایط متناسب و مطلوبی را برای مشتریان و همکاران در بانک ایران زمین رقم بزنیم.


رییس هیأت سرپرستی بانک ایران زمین پیشرفت امروز بانک را نتیجه زحمات بی وقفه همه همکاران و مشارکت مستمر آنان بیان کرد و افزود: همکاران در سال ۱۴۰۳ همانند سال های گذشته با درایت، تمام توان خود را به کار گیرند و جایگاه بانک ایران زمین را به آن شکل که در شأن همکاران و مشتریان این بانک است، حفظ نمایند.
علیرضا کریمی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین مصادف شدن ایام ماه رمضان و عید نوروز را مبارک بیان کرد و گفت: امیدوارم به برکت این ایام مبارک، خداوند متعال سال پیش رو را سالی پربرکت برای همه هموطنان، سرزمین مان و همکاران در بانک ایران زمین قرار دهد و همکاران ما با توان و وسعت دید بیشتر در جهت اعطلای نام ایران زمین و افزایش رضایت مشتریان گام بردارند.   وی همبستگی و تعهد میان همکاران بانک ایران زمین را ستودنی دانست و افزود: تک تک همکاران بانک ایران زمین بهترین هستند و دست در دست هم به تمامی اهداف خواهند رسید.
قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات یکایک کارکنان بانک در سال ۱۴۰۲، از تمامی همکاران خواست تا با اهتمام و جدیت بیشتر برای رشد و ارتقا جایگاه بانک در نظام بانکی کشور تلاش کنند.
عبداللهی مسئولیت کارکنان در شعب و ستاد را در سال جدید بسیار پر اهمیت بیان کرد و گفت: همکاران باید تلاش مضاعف و دقیق تری برای حفظ منافع بانک و پیشرفت عملیاتی در حوزه بانکداری داشته باشیم.
وی از تمامی همکاران خواست تا با همت و کوشش بیشتر این امکان را در اختیار مدیریت ارشد بانک قرار دهند تا بتوانند گام های موثرتری از جمله ایجاد امکانات رفاهی و معیشتی بیشتر در اختیار همکاران قرار دهند.
عبداللهی حرکت به سمت تحول دیجیتال در بانک ایران زمین را از اولویت های اصلی این بانک طی سال های اخیر بیان کرد و افزود: امروز با توجه به زیرساخت های ایجاد شده از سوی بخش فناوری اطلاعات، زمان بهره برداری و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک رسیده است.
عبداللهی بیشترین پتانسیل این بانک را سرمایه انسانی دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم در کنار یکدیگر با همدلی و مشارکت در سال جدید بتوانیم در قبال دستاوردهای بدست آمده، رضایت مشتریان را جلب کنیم.
وحید علیزاده مدیر امور شعب بانک ایران زمین در این دیدار از زحمات مدیران ارشد بانک قدردانی کرد و گفت: مدیران عالی بانک همیشه همراهی و همکاری مطلوبی با کارکنان شعب و امور شعب داشته اند و امیدواریم در سال جدید بتوانیم با عملکردی بهتر، پاسخگوی زحمات آنان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • نشست دوجانبه مقامات طالبان و پاکستان
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا