Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی بوکان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: در مرحله اول جشن عاطفه‌های امسال ۵۰۵ مورد کمک جمعاًّ به ارزش ریالی ۵۹۰ میلیون و ٦۰۰ هزار ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در این شهرستان جمع آوری شد.

درویشی با بیان اینکه مرحله دوم این جشن همزمان با ۱۱ مهر در سطح مدارس برگزار می‌شود، افزود: خیّران و نیکوکاران همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت الکترونیکی نیز برای دانش اموزان نیازمند اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: دستگاه‌های POS مستقر در اداره یا سیار نزد امدادگران، سامانه USSD با شماره گیری #۸۸۷۷*۰۴۴۱* اپلیکیشن سکه یا اپلیکیشن‌های دارای گزینه نیکوکاری، اپلیکیشن سنا، سامانه صدقه پیامکی (ارسال عدد ۱ به سامانه ٨٨۷۷)، شماره گیری تلفن ثابت ۰۹٦۸۸۷۷، سایت اینترنتی www.EMDAD.IR و همچنین دستگاه‌های خودپرداز از دیگر راه‌های پرداخت کمک و صدقات است.

٦۰٦۱ خانوار بوکانی با جمعیت ۱۲ هزار و ۹۷٦ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این تعداد حدود ۷ درصد خانوار‌های این شهرستان را شامل می‌شود.   انتهای پیام/م   جمع آوری بیش از ۵۹۰ میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ستاد حمایت از جوانی جمعیت استان گفت: قانون جوانی جمعیت، قانونی جامع با مشوق‌های خوبی برای مزدوجان و فرزند آوری است و همه دستگاه‌ها باید برای اجرای این قانون اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات امسال منابع مورد نیاز برای تسهیلات فرزند آوری تامین خواهد شد تا صف تشکیل شده تسهیلات کمتر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه در راستای واگذاری زمین خراسان جنوبی رتبه اول را دارد گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ تک واحدی و دو واحدی آماده قرعه کشی است.

طالبی گفت: بر اساس ماده پنج قانون جوانی جمعیت باید دستگاه‌های خدمت رسان انشعابات را به خانواده‌های دارای سه فرزند با تخفیف ۵۰ درصدی و چهار فرزند با تخفیف ۷۰ درصدی و عوارض شهرداری با تخفیف۱۰ درصد داده شود.
وی افزود: مصوبات قانون جوانی جمعیت به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم مشمول طرح جوانی جمعیت از این قوانین استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»