Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو اثر نمایشی برگزیده «دوره نهم تئاتر صاحبدلان» از روز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه اجراهای خود را در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کنند. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، دو اثر نمایشی منتخب «دوره نهم تئاتر صاحبدلان» از روز سه‌شنبه 26 شهریورماه اجراهای خود را در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آن‌کس که نیامده می‌داند» عنوان اثر نمایشی جدیدی به نویسندگی زهره غلامی و کارگردانی ژاله کاظمی است که از روز سه‌شنبه 26 شهریورماه ساعت 17 به مدت 40 دقیقه با بازی زهرا غلامی، سمیه انصاری و مریم رادپور در کارگاه نمایش به صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان نمایش «آن‌کس که نیامده می‌داند» آمده است «این نمایش داستان دختران مأمون عباسی را روایت می‌کند که یکی از آنها همسر امام‌رضا(ع) است و دیگری نیز به نکاح امام‌جواد(ع) درآمده است؛ این نمایش در واقع روایتگر تفاوت دیدگاه این دو خواهر است...»

نمایش «باد که می‌نویسد» هم عنوان نمایش تازه دیگری به نویسندگی آرش عباسی است که از روز سه‌شنبه 26 شهریورماه به کارگردانی سیاوش جامع، در کارگاه نمایش میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

در این نمایش که از تاریخ یاد شده ساعت 18:15 به مدت 60 دقیقه روی صحنه می‌رود، هدی نوری‌زاده، میثم جهانگیری و امین اکبری‌نسب به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش «باد که می‌نویسد» آمده است «یک نهاد فرهنگی مرتبط با نشر ارزش‌های دفاع مقدس با نامه‌هایی روبه‌رو می‌شود که متعلق به یکی از فرماندهان که 20 سال قبل طی عملیاتی شهید شده، است، اما این نامه در حال حاضر نوشته شده و باعث پیچیدگی موضوع و ایجاد شبهاتی می‌شود که خود آغاز ماجرایی دیگر است..»

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر شهر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر شهر تئاتر تئاتر شهر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • رامبد جوان: با تماشای «دُشمنِ خدا» از ته دلم خندیدم
  • رامبد جوان از ته دل خندید!/ باید به جامعه امید بدهیم
  • از رکورد شکنی بهرام افشاری تا دختر کشی نادرفلاح در شهرزاد